galekz Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 (endret) Selv takk Joda Hellrot funker det og Men litt mer blått i rødfargen i stedet for gult hadde ikke skadet. Måtte sjekke hvilke felger du har i tankene. Veldig stilige de ja. Har streifet tankene mine faktisk å selv ha disse bare i 18" og på MINIen. Men 8,5 ET35 blir for lavt innpress for den. Min mening så blir 20" litt i det største laget. Ja du sier noe der du får bytte nyanse på Z4`n da vett Ja 8,5 blir nok litt for smalt... Er noe enig i at 20" blir litt stort, men det spørs veldig hvilken felger det er, prøvde på GS fighter 20" med 5 serie innpress men det ble for voldsomt... Holder en god finger på breie JR11 felger som ikke er lys å ikke mørk Jeg tror Lamin-X har ferdigtilpasset sotefilm til E90 - enkelt å legge på og å ta av igjen dersom det skulle være ønskelig. Hadde det på gamlebilen min (E60) og var veldig godt fornøyd med det, så det er jo et alternativ til å lakkere lyktene Jasså? Det må sjekkes! Er jo også fort gjort å blande en klarlakk med litt sort i da Endret Oktober 1, 2015 av awt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 (endret) Nydelig E90, rå farge! Endret Oktober 2, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 Nydelig E90, rå farge! Takk takk Ja fargen er virkelig noe for seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Oktober 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2015 Lite som skjer om dagen, annet enn at jeg ble påkjørt og fikk knust frontfanger og framlykt.... så har fått dette nytt på forsikringen, lakkereren hørte ikke på meg da jeg sa han skulle bruke lys grunning så det ble fargeforskjell, dette blir da heldigvis lakket opp igjen neste uke Har fått lakket interørlistene i Piano-svart og monterte dette idag samt at jeg monterte det nyopptrekte M3 rattet forrige uke. Må si jeg er rimelig fornøyd med resultatet, sort blank går nå igjen i hele bilen å det ser så sinnsykt lekkert ut! Legger ved ett dårlig bilde som jeg tok i farta, skal ta noen skikkelige bilder når bilen er ferdig lakket Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 Denne har jeg ikke fått med meg! Kjempetøff e90! Ble mye bedre med lakkerte lister Legg ut flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Oktober 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2015 Takk for det Ja det blir flere bilder så raskt lakken min er skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 Verdens fineste rødfarge blir aldri feil. Bilen ser fantastisk ut... Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Oktober 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2015 Verdens fineste rødfarge blir aldri feil. Bilen ser fantastisk ut... Grattis Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå