Gå til innhold

Rossa Corsa Rød E90 325d LCI M-sport

galekz
 Share

Anbefalte innlegg

Selv takk :) Joda Hellrot funker det og :) Men litt mer blått i rødfargen i stedet for gult hadde ikke skadet. 

Måtte sjekke hvilke felger du har i tankene. Veldig stilige de ja. Har streifet tankene mine faktisk å selv ha disse bare i 18" og på MINIen. Men 8,5 ET35 blir for lavt innpress for den.

Min mening så blir 20" litt i det største laget.

Ja du sier noe der :) du får bytte nyanse på Z4`n da vett ;)

Ja 8,5 blir nok litt for smalt... Er noe enig i at 20" blir litt stort, men det spørs veldig hvilken felger det er, prøvde på GS fighter 20" med 5 serie innpress men det ble for voldsomt... Holder en god finger på breie JR11 felger som ikke er lys å ikke mørk :)

Jeg tror Lamin-X har ferdigtilpasset sotefilm til E90 - enkelt å legge på og å ta av igjen dersom det skulle være ønskelig. Hadde det på gamlebilen min (E60) og var veldig godt fornøyd med det, så det er jo et alternativ til å lakkere lyktene  :)

Jasså? :) Det må sjekkes! Er jo også fort gjort å blande en klarlakk med litt sort i da :)

Endret av awt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Lite som skjer om dagen, annet enn at jeg ble påkjørt og fikk knust frontfanger og framlykt.... så har fått dette nytt på forsikringen, lakkereren hørte ikke på meg da jeg sa han skulle bruke lys grunning så det ble fargeforskjell, dette blir da heldigvis lakket opp igjen neste uke :D

Har fått lakket interørlistene i Piano-svart og monterte dette idag samt at jeg monterte det nyopptrekte M3 rattet forrige uke.

Må si jeg er rimelig fornøyd med resultatet, sort blank går nå igjen i hele bilen å det ser så sinnsykt lekkert ut!

Legger ved ett dårlig bilde som jeg tok i farta, skal ta noen skikkelige bilder når bilen er ferdig lakket :)

Før:

post-55011-0-85243400-1446140215_thumb.j

Etter:

post-55011-0-57302100-1446140239_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...