gogutn Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Heisann, har en bmw e90 som har fått diagnose med følgene feil. BMW Originaldel: INJEKTOR og dyse i sylinder 2. ettersom jeg har 1år igjen av garantien da hele motoren ble totalrenovert for 122.000kr lurer jeg på om dette går under garanti. Nå er jeg ganske håpløs på motordeler men vet ikke om injektor ligger i motoren engang. Noen som kan hjelpe? 2011 mod 316D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 (endret) Injektoren ligger i Endret Oktober 3, 2015 av badsha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Injektoren ligger på motoren ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Det er nok sannsynlig at de har brukt dysene om igjen ved en motoroverhaling så da spørs det vel om de kommer under garantien som gjelder for motoroverhalingen. Uansett så må du jo prøve, et dysebytte er fort endel tusen i arbeid og deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gogutn Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 Takk for svar noen som vet om injektoren går under garantien ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Dyse=Injektor. Les innlegget til Hpi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå