M.Lunde Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 (endret) Hei hei! Da har det blitt ny bil på meg og denne gangen falt valget på BMW. Hadde først 2 stykk Hyundai Coupe`r. Så Audi A3, men etter å hatt mange (mindre) feil med den så ville jeg ha ny. Elsker å kjøre denne. Masse komfort. Men savner definitivt 140 hesters turbodiesel, mot disse slappe 116 hestene. Men deilig med bensin igjen. Planer: - Svart Grill og fjerne fargestripene (ferdig) - Svart N på skiltet (ferdig) - LED skiltlys (ferdig) - LED i tåkelys - Har litt lyst på soting etterhvert - Har også lyst på mer utfyllende felger - Bluetooth og muligens DAB Fra denne: Til denne: Utstyrsliste: Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES2BH LT/ALY WHEELS DOUBLE SPOKE 156240 LEATHER STEERING WHEEL249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL3AC TRAILER TOW HITCH320 MODEL DESIGNATION, DELETION4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE4UA SEMI-ELECTR. ADJ. BOTH FRONT SEATS428 WARNING TRIANGLE431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D441 SMOKERS PACKAGE465 THROUGH-LOAD SYSTEM481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)520 FOGLIGHTS521 RAIN SENSOR522 XENON LIGHT534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING540 CRUISE CONTROL563 LIGHTS PACKAGE663 RADIO BMW PROFESSIONAL676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM7RP ADVANTAGE PACKAGE7RS COMFORT PACKAGE8SP COP CONTROL842 COLD CLIMATE VERSION850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT853 LANGUAGE VERSION ENGLISH863 EUROPE/DEALER DIRECTORY885 SWEDISH / ON-BOARD DOCUMENTATION896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR4AG INTERIOR STRIP TITAN. DULL548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Flere og bedre bilder kommer snart. Endret Oktober 3, 2015 av M.Lunde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Fin bil Sleng ut masse bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Lunde Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Se der, ja! Gjorde seg med grillen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Pen bil syns ikke 1,6 er så aller verst i disse. Er en ok motor. Hadde selv 116i med 115hk, og jeg kom meg nå rundt ringen på 10-11 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Lunde Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Takk begge to. Neida motoren er grei nok. Men jeg merker jo forskjell på draget. Og det har vært et par forbikjøringer som jeg ikke tørr med denna kontra den forrige. Men da kan det vel diskuteres at det er forbikjøringer man uansett ikke burde ta (og jeg er forøvrig en ganske fornuftig sjåfør). Men helt ok er motoren, har vært borti svakere ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Lunde Skrevet April 21, 2016 Forfatter Share Skrevet April 21, 2016 Skulle gjerne hatt innspill på et par ting. Hel-sort grill eller med sort med m-farger? Helt orignal BMW-emblem/logo (til panser og bakluke), blå/hvit med carbon-look eller svart/hvit med cabon-look. Grillen jeg lakket selv flasser så fælt og emblemet på bakluka ser også litt dårlig ut, så tenkte å handle på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Lunde Skrevet Juni 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2016 (endret) Liten oppdatering. Gjort mye småplukk siden jeg fikk den - for det meste småfeil. Skiftet defekt kjølevifte. Tok ca 10 minutter, veldig grei jobb. Ny vs Gammel. Ny logo bak, da den begynte å bli passe slitt. LED-griller. Var på tilbud på BlackFriday. Satt ned til 400,- fra opprinnelig 2000,-. Fikk på først nå nylig. Var et helvette å få på uten å demontere frontfanger, men etter noen timers knoting så gikk det. Fikk verksted til å koble opp kabeler, så nå lyser de samtidig som bil er på, så lenge nærlys ikke er tent. Skulle ideelt sett ikke ha lyst når ikke parklys er på heller, men det overlever jeg iallefall enn så lenge. Er også nye nyrer da de jeg lakket flasset av, så kjøpte noe billig på ebay. Bilen har også hatt oljeservice sammen med innvendig motorrens og ny oljekvalitetessensor. Nytt deksel på ene viskerarmen da den falt av i vinter. Skift av AC- gass da jeg trodde dette var årsaken til at det ikke blåste kaldt nok i kupèen, men det viste seg jo å være defekt kjølevifte som var problemet. Skiftet også O-ringer på øverste vanos da den svettet olje. Møtte på en Z4 i Sandefjord. Fikk tatt med bilen "hjem" til Tyskland. Hørte at bilen ble veldig fornøyd med en tank 100 oktan og høy fart på Autobahn. Gjennomsnittshastighet økte med 10 km/t, og forbruket ned fra 8,2 til 7,8. AMG GT Endret Juni 21, 2016 av M.Lunde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå