Kruste Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Har planer om dette men, hva trenger jeg for å få dette til utenom selve lyktene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Da må du ty til tredjepartsløsniger i form av adapterkabler eller tilsvarende, f.eks Bruce. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Du trenger adaptere ja. Moduler som er plug and play finnes masse av på ebay. V1,6 osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Oktober 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2015 Hva med disse overgangene er de noe å satse på eller er det bare "V1,6" som er bra Disse var det en bra pris på da. http://www.ebay.com/itm/Bmw-e60-LCI-taillights-Cable-PNP-/252109042336?hash=item3ab2deb2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 9, 2015 Share Skrevet Oktober 9, 2015 Jeg har de på min. Funker helt knall! Bare kode lysmodul og koble kontaktene sammen og voila! Kjørt med det i 2måneder nå, fungerer smertefritt uten noe form for feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 9, 2015 Share Skrevet Oktober 9, 2015 Fordelen med V1.6 moduler er at man ikke trenger å kode noe som helst, plugg til og du får 03/2007 LCI lys. ..men med retro kabler må man kode. Klart de er da rimeligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Oktober 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2015 For meg ble dette enkelt 2500kr for V 1,6 kablene og 500kr for de andre, koding skal jeg nok få fikset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå