Aas530E60 Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 Hei.Nylig anskaffet meg en e46 325xi (2003). Må skifte ut skiltlys bak.. OG det er lettere sagt enn gjort.. Selve skiltlysholderne sitter så vidt jeg kan se "fast" i bagasje håndtaket. De er eira i stykker. må jeg virkelig kable om selv til nye led lys??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 Kontakten og ledningsnette er ok? Da ville jeg bare revet ut, ødelagt lysene får å få de ut og satt inn nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 (endret) Denne får du kjøpt ny komplett med list siden skiltlysholderene sitter fastmontert i "lista". På sedan er det værtfall sånn. Hvis du ser nr 13 på bildet her: http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_3_serie-e46-sedan-320im54/etk_delekatalog-karosseri-41_1367 Endret Oktober 12, 2015 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå