Sandviiik Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 Ehm, nu har æ gjort ett spontant kjøp såå følg med denne uka! kommer plutselig noe her sleit litt med frakt men ser ut til at det kommer i neste uka! Fikk også en pakke i posten i dag så har litt som ventes på å bli montert men må vente på været... Blir bedre bilder framover nu også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Gode updates Hvor kjøpte du LED-pærene og skiltplata?Skal kjøpe sort N-merke til mine skilt og, men fremme har jeg ikke skiltholder så må ha noe med bedre passform enn det der! Si ifra når de har svart på mailen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandviiik Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 Gode updates Hvor kjøpte du LED-pærene og skiltplata? Skal kjøpe sort N-merke til mine skilt og, men fremme har jeg ikke skiltholder så må ha noe med bedre passform enn det der! Si ifra når de har svart på mailen din. Takker! LED pæra og skiltholder e fra ebay va god passform, annbefales! korsn mail ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Takker! LED pæra og skiltholder e fra ebay va god passform, annbefales! korsn mail ? Du skrev det her; at det var dårlig passform og at du skulle sende de en mail..? Sitatet ditt: Fått nye skiltholdere, gidder ikke reklamere for bilia lengre så fiksa mæ noen som passa bedre til bilen Tok i samme slengen og monterte sorte N merker på skiltene (fra Nmerker.no) men va dårlig passform gitt... blei litt skuffa ska sende dem en mail å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandviiik Skrevet April 12, 2016 Forfatter Share Skrevet April 12, 2016 On 11/4/2015 at 2.42, Nyheim skrev: Du skrev det her; at det var dårlig passform og at du skulle sende de en mail..? Sitatet ditt: Ja men fant ut at jeg hadde kjøpt feil! så var altså bruker feil gitt... beklager sent svar! vært lite aktiv her i det siste.. kommer en update etterpå Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå