And-reas Skrevet Oktober 20, 2017 Share Skrevet Oktober 20, 2017 Bestill fjørbenslager foran også, mens du er igang. De lever på overtid. Du må jo uansett ha de av ved skifte av støtdemperne. Jeg kjører selv med 30 mm h&r på en e81, med nye oem dempere. Det fungerer fint. Endte med å skifte alle dempere på grunn av stor lekkasje i den ene (telehiv sør for Beitostølen fremskyndet nok dette en del) Resten av demperne var hele, men langt ifra like effektive som da de var fabrikkny. Gjorde denne jobben ved kilometerstand omtrent 160 000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 20, 2017 Share Skrevet Oktober 20, 2017 Hørt noe liknende, så vart litt usikker. Det glemte jeg og nevne i farta. Sånne senkeskåler har jeg tenkt og ha i tillegg for og få den lav nok forran, slik at den ikke blir bak-tung.. Lager skal også byttes ja. Da høres det ut som kombo nye org. dempere og senkefjører er et helt ok valg ? Er det noen som har erfart om det er stor forskjell på komfort mellom de forskjellige merkene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw1969 Skrevet Oktober 21, 2017 Share Skrevet Oktober 21, 2017 Bilstein B8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 22, 2017 Share Skrevet Oktober 22, 2017 Det har jeg ikke råd til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 22, 2017 Share Skrevet Oktober 22, 2017 Jeg har orignale M-sport fjører sammen med Bilsten B6 sport dempere på 1eren min.. Synes det er en bra kombinasjon. Orignale M-sport dempere VS Bilstein B6 sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå