Gabz Skrevet Oktober 15, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2015 Er det noe enkel måte å sjekke det på? Eller finner jeg ut av det når jeg først har demontert alt?
Gabz Skrevet Oktober 15, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2015 Da må jeg med andre ord bestille alt på forhånd uansett, i tilfelle? Eller er det ikke så mye jobb å demontere to ganger?
Otis Skrevet Oktober 15, 2015 Skrevet Oktober 15, 2015 Kanskje det er mulig å stikke en pinne/tråd igjennom rørene for å se hvor mye dritt det er på det etterpå? Men du vil jo ikke kunne være sikker da. Det er endel jobb og demontere alt sammen, så tror ikke jeg hadde orket det. Men kanskje du orker det. Se her for bilder
Gabz Skrevet Oktober 15, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2015 Hadde giddet om jeg hadde hatt nok kunnskaper til det. Må få noen til å hjelpe meg og da blir det bare dyrt. Så kjøper nok det i samme slengen jeg. For sikkerhets skyld. Er vel dette som trengs? Har plukket ut etter en liste på et annet forum.
Otis Skrevet Oktober 15, 2015 Skrevet Oktober 15, 2015 Vet ikke ang delene, men ville bare si at jeg holder på med ettermontering av Webasto på min bil og da fikk jeg bedre priser hos BMW enn hos Koed og GS.
Gabz Skrevet Oktober 15, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2015 (endret) Såpass, ja. Kan jo høre hos dem også Tusen takk for all hjelpen, dere! Endret Oktober 15, 2015 av Gabz
Gabz Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2015 Er det forresten et annet symptom at det lukter av eksosen? Dama lå bak meg et par ganger når jeg tok en forbikjøring og luktet vondt av bilen begge gangene..
Sammyen Skrevet Oktober 19, 2015 Skrevet Oktober 19, 2015 hmm, luktet det veldig surt? Har hørt at sur eksos er tegn på dårlige ventiltetninger uten å sei noke sikkert
Gabz Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2015 Usikker, hun sa bare at det luktet vondt. Skal prøve en gang til når jeg har tid.
Gabz Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2015 (endret) Rørene kan være hele, men tett.Poengløst å bytte ventilasjon og ikke rør om de i tilfelle er tette? Tenker å bygge om etterhvert, vil bare fikse slik at det holder et par måneder. Da er det greit å bare betale noen hundrelapper framfor noen tusen. Endret Oktober 19, 2015 av Gabz
Otis Skrevet Oktober 19, 2015 Skrevet Oktober 19, 2015 Ja, da er det vel poengløst. Er noe tett må de åpnes eller skiftes.
Gabz Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2015 Hmm, okei. Og er vel for risikabelt å kjøre med tett veivhus i et par måneder (25-50km per dag)?
Sammyen Skrevet Oktober 19, 2015 Skrevet Oktober 19, 2015 Det vil bli overtrykk og i verste fall gå utover pakninger. Toppdeksel- og bunnpakning er vel dei som går først Har ikkje kontroll om noke sånt skjer over natten eller 6mnd så det får noken andre svare på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå