Gabz Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Trenger hjelp til å bytte veivhusventilasjon på en M52b20tu ('99 520iA). Vil helst ikke betale 1200kr/t på verksted.. Noen som kan, eventuelt pris? Holder til i Ås, Akershus. Kan kjøre et lite stykke, men ikke for langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Opp. Kom med pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 det bytte du jo sjøl Gabz =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Virker som veldig mye styr og knoting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 (endret) Ligger en fin DIY på youtube, riktig nok M54, men den er dyptgående og han som viser deg tar seg god tid slik at du får med deg alt. Skal se om jeg finner den.... https://m.youtube.com/watch?v=ZDP8Dma0nUs Er i flere deler... Endret Oktober 20, 2015 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Åja, hørtes bra ut! Har lett etter gode guides men finner bare bilder med paint-tegninger. Liker å få det demonstrert skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Skal sjekke den ut, takk! M54 utgjør vel ikke så stor forskjell fra M52? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Nei, ikke store forskjellene etter det jeg har fått med meg. De ser jo nesten identiske ut. Er vel annen LMM og wire gass på M52, mens det er elektrisk på M54 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Åja, okei, så basically kan jeg følge den guiden til punkt og prikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Ja, er vel stort samma innmaten på motorene som er forskjell, noen deler vil kanskje ha litt annen form eller fasong på utsiden. Men de vil nok sitte på samme sted, entet det er M52 eller M54 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Ja, okei. Gir sikkert mer mening når jeg setter i gang også, og har delene i hånda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 (endret) Ja, gjør nok det. Blir med å skrur jeg,,,, Endret Oktober 20, 2015 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Sier aldri nei til et ekstra sett med hender og god selskap Skal hente delene i morgen, om alt går etter planen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Er ikke sånn voldsomt skru kyndig, men bytter da bremser og forstillingsdeler, coilovers og litt pakninger og slik, Så noe kan jeg sikkert bidra med. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Høres veldig bra ut det Bytter basics selv, dempere og sånn, så vi blir nok et godt team! Vil du komme til meg da? Bor halvtime unna Oslo, betaler selvsagt transportgodtgjørelse. Kan godt ta det i PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå