Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp til å bytte veivhusventilasjon på en M52b20tu ('99 520iA). Vil helst ikke betale 1200kr/t på verksted.. Noen som kan, eventuelt pris? Holder til i Ås, Akershus. Kan kjøre et lite stykke, men ikke for langt.

Skrevet

Åja, hørtes bra ut! Har lett etter gode guides men finner bare bilder med paint-tegninger. Liker å få det demonstrert skikkelig.

Skrevet

Nei, ikke store forskjellene etter det jeg har fått med meg. De ser jo nesten identiske ut. Er vel annen LMM og wire gass på M52, mens det er elektrisk på M54

Skrevet

Ja, er vel stort samma innmaten på motorene som er forskjell, noen deler vil kanskje ha litt annen form eller fasong på utsiden. Men de vil nok sitte på samme sted, entet det er M52 eller M54

Skrevet

Sier aldri nei til et ekstra sett med hender og god selskap :) Skal hente delene i morgen, om alt går etter planen.

Skrevet

Høres veldig bra ut det :) Bytter basics selv, dempere og sånn, så vi blir nok et godt team! Vil du komme til meg da? Bor halvtime unna Oslo, betaler selvsagt transportgodtgjørelse. Kan godt ta det i PM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...