tambur4 Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Vurderer å kjøpe BMW E34 sedan. Ingen spesifikk bil, men dersom jeg kjøper så ønsker jeg skinninteriør. Hvor vanskelig er det å få tak på brukt skinninteriør, og hvor mye må jeg forvente meg å betale for noe slikt? Usikker på om jeg ønsker sportsseter eller ikke,men vil gjerne ha dørsidene i skinn! Øivind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 Tror du kan få et skinn interiør relativt lett fra BMW E34 Norge gruppen på Facebook. Priser varierer vel fra selger til selger, og selvfølgelig stand. Men tviler på at det kommer til å koste deg særlig mye. Så et rimelig greit sett (men uten dørpaneler) til 1500kr for en god stund siden..Men det skal nok bare være å holde øynene åpne på Finn.no, her og på BMW E34 Norge gruppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 www.old.koed.no ligger en god del skinn interiør der. fra 2100kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå