Gabz Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Er det ikke sånn at man må ned til Tyskland på full TUV-test osv.? Hørt at det lett kan bli 100k i kostnader for å godkjenne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2015 (endret) Gabz, hvis det stemmer så kan jeg heller kjøpe opp et lager med frontfangere tror jeg, hehe.. Får godkjent luftfjæring her jo. Dyrt, men er mulig. Vet om en grisestygg Passelat med det godkjent i vognkort.Hvilke kit er det man må ha da? Har du noen eksempler? Grunnen er fordi jeg har en litt stygg kant som jeg må over for å komme til på parkeringen min hjemme, det hadde vært så greit om jeg kunne hevet og senket for slike ting. Eventuelt, mener å huske et coiloversett som gjorde dette også, trodde det var Bilstein, men fant det ikke på hjemmesidene deres. Kanskje dere veit? Endret Oktober 19, 2015 av Blade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2015 Sendte en mail til Automote, og de sa jeg måtte nok beregne 100 000,- for å få dette godkjent, da bilen må vises hos TUV i Tyskland først. Et annet alternativ er KW sitt HLS coiloversett, men bare det alene koster svimlende $9000! Finnes det ikke noen bedre løsninger? Alt jeg trenger er å komme over en stygg kant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Bags uten godkjenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2015 Bags uten godkjenning Det går jo an. Bilen er allerede godkjent med senkesett, sjansen for at jeg blir tatt er ikke så stor, med mindre det er en stor teknisk kontroll. Men så var det montering da, det er jo et rimelig komplisert system, og jeg er altfor lite nøye selv, best at jeg setter det bort til noen som kan det. SSperformance i Skien kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Hørt at SSP er ganske behjelpelig når det kommer til godkjenning av air ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2015 Hørt at SSP er ganske behjelpelig når det kommer til godkjenning av air ja Hørt noen rykter om at de er gode på godkjenning ja. Skal sende de en email å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrikskauen Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Er det denne som har gått rundt Rakkestad distriktet tidligere? Har hvertfall møtt en som ligner noe veldig på denne men med gule tåkelys riktignok når jeg har kjørt RV111 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2015 Er det denne som har gått rundt Rakkestad distriktet tidligere? Har hvertfall møtt en som ligner noe veldig på denne men med gule tåkelys riktignok når jeg har kjørt RV111 Sent from my iPhone using Tapatalk Mye mulig, den er fra Fredrikstad. Han hadde vel standard tåkelys før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Oktober 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2015 (endret) Det er vel større originalhjul på F30 kontra de eldre er det ikke? Sitter å kikker på dekk, 235/40-19 og 265/35-19 skal vel være midt i blinken her? Noen tips til dekk som er kjent for lite sporing? Akkurat nå så sitter det Mayrun MR500 på den, men kunne tenkt meg noen Michelin dekk eller noen av de kaliberet. Edit; Dritt å kjøpe bil for å så reise til utlandet på jobbreise dagen etter, klør etter å få komme meg hjem, fikk ikke en gang tid til å lage meg profil på idrive! Endret Oktober 24, 2015 av Blade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet November 1, 2015 Forfatter Share Skrevet November 1, 2015 Da har jeg bestilt felgpakke fra GS. Ble tilslutt GS spilit i 18" med 225/45-18 med Continental piggfritt. Håper ikke 18" bliir seende for småe ut på bilen, blir trist å ta av sommerhjula. Vurderer også å gå opp til 20" på sommer, jo mer jeg ser på det - jo mer "stemmer det" for meg. Uansett, håper snøen holder seg litt vekk enda, fortsatt over en uke til at jeg er hjemme igjen fra jobbreise. Skal ta noen bilder, kanskje det er greit å se for andre også, om noen flere vurderer GS Split på sin F3x. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Fikk tatt noen bilder av denne her om dagen! Nydelig bil, enda finere i virkeligheten! Kjørte som en drøm gjorde den òg. Og kjempehyggelig eier Slenger ut bildene her jeg, så blir et bildetungt innlegg. Menmen.. Ta gjerne en titt på Facebook-siden min om dere likte dem! Her: Gabz Photography sandersander, Blade, Sandviiik og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandviiik Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 Fin farge! kledde bilen godt du kan jo heller bygge om kanten i veien enn å godkjenne luft, blir vel billigere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet November 17, 2015 Forfatter Share Skrevet November 17, 2015 Flotte bilder, og en fin dag på andre siden av tunnelen. Fin farge! kledde bilen godt du kan jo heller bygge om kanten i veien enn å godkjenne luft, blir vel billigere det Fargen er veldig pen, nesten penere i virkeligheten. Mine favorittfarger av BMW akkurat nå er denne og Estorillblå. Har lagt fra meg dette med luft, blir for vanskelig å få til, og det tar opp endel plass baki også. Jeg har funnet et lite triks for å komme meg over kanten i stedet, så hvis jeg ikke glemmer meg bort og har dårlig tid - så går det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet November 20, 2015 Share Skrevet November 20, 2015 Grattis med flott bil!Har sett den når jeg kjører forbi kiwi.Du burde få på Performance folie og "skjørtene".det ser bra ut mot den røde fargen! Du kunne jo bare kjøpt min hvis du ville ha Estorill blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå