Hussi_Racing Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 Hei! Eg får opp feilkode C0B90 og. C0A48 må ecotune kontrollen min. Finner ikkje ut hva di er på nettet,sikkert eg som ikkje klarer tyde di men noen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 Får beskjed om at feilkoden ikke eksisterer for denne bilen, i ISTA. Er du sikker på at den er rett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hussi_Racing Skrevet Oktober 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2015 Er nå det eg får opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 Ja, nei, jeg vet ikke. Forsøkte meg med alle kombinasjoner av de feilkodene der, men finner ingenting i nærheten en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 Ser ut som C0B90=4B90=Rail Pressure Control at Engine Start C0A48=4A48= Et eller annet med IBS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hussi_Racing Skrevet Oktober 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2015 Hva er ibs? Hvordan klarte du og rekne om feilkodene?greit og vite til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 Ja, det lurer jeg også på HPI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 IBS er intelligent batteri sensor eller noe slikt. Jeg brukte bare Google Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hussi_Racing Skrevet Oktober 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2015 Flinkere med google du då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 Fant faktisk den ene feilkoden på første siden på google! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå