figgen Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 (endret) Hei! Dette spørsmålet har nok sikkert blitt stilt 100 ganger før. Noen som har fått seg ny X i det siste som kan hjelpe med litt informasjon? Er veldig spent på om noen vet ca leveringstid på X-serien. Som sikkert mange forstår så er ventetiden uutholdelig.. :S Bilen ble bestilt 26. august og ble produsert 7 oktober. Derfra gikk den med båten til Bremerhaven 12. oktober. Båten ankommer Bremerhaven i Tyskland 23 oktober. Men så har jeg lest at fra Bremerhaven til Drammen kan ta noe tid. Fra Drammen til vestlandet er vel bare tiden av veien, pluss noe tid for klargjøring. Det skal også sies at bilen har fått leveringstid hos forhandler i uke 51. Altså 10 uker. Noe som hørtes veldig lenge ut. Begynner bli VEEELDIG spent her nå. Endret Oktober 15, 2015 av M50d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 Synes ikke det var såå lang ventetid. Familien til en kompis av meg bestilte BMW X3 i mars, og fikk levert den igår, midten av oktober. Der jobber til og med en av familiemedlemmene i Stenshagen. En annen venn av meg bestilte BMW X5 40e forrige uke, og fikk forventet leveringstid i februar/mars. Skjønner at det virker alt for lenge når man gleder seg sånn figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Oktober 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2015 Synes ikke det var såå lang ventetid. Familien til en kompis av meg bestilte BMW X3 i mars, og fikk levert den igår, midten av oktober. Der jobber til og med en av familiemedlemmene i Stenshagen. En annen venn av meg bestilte BMW X5 40e forrige uke, og fikk forventet leveringstid i februar/mars. Skjønner at det virker alt for lenge når man gleder seg sånn Når jeg bestilte den fikk den forventet levering uke 8, altså siste uka i februar. Men ble forkortet ned til uke 51. Vet ikke hvorfor dem kortet ned produksjonen. Jeg forstår at den ligger godt an, men da kommer man tilbake til spørsmålet. Hvor lang tid bruker den fra Bremerhaven til Drammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 Det er jo bra at du fikk så mange uker forkortet! Spørsmålet kan jeg ikke svare på. Kanskje noen som jobber i bransjen her inne kjenner til det. figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 Jeg vil nok tro at dette er normal ventetid, er kanskje litt lengere ventetid for X modellene da de lages i USA og frakt tar lengere tid. Men å vente på ny bil er nesten ikke til å holde ut, jeg måtte vente kun to uker (kjøpte ikke helt ny bil, bestilte på import ifra Tyskland) men var så spent at jeg faktisk sleit med nattesøvnen de siste dagene Ifra Bremerhaven til Drammen kan jeg ikke se for meg at de bruker noe mer en 3-4 dager, mulig noe lengere om de skal ha ett stopp i Gøteborg. figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 (endret) Ventet vel ca 16 uker på min mener jeg... Lange uker og dager ja. Hvertfall mot slutten Endret Oktober 16, 2015 av Trøndern Kim figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Oktober 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2015 Ventet vel ca 16 uker på min mener jeg... Lange uker og dager ja. Hvertfall mot slutten Ser du har samme som jeg har bestilt. Når fikk du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 Midten av mars.. Kjempebil.. Bare å glede seg ja figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 Hvilken farge og utstyrspakker er bestillt da? figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Oktober 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2015 Sort, alltid vært svak for sort BMW. Loungepakke Innovasjonspakke Comfortpakke Navigasjonspakke Vinterpakke Så ble det en del ekstra oppå dette da, var ikke helt fornøyd med alt innholdet i disse pakkene. Trøndern Kim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet November 18, 2015 Forfatter Share Skrevet November 18, 2015 Bilen ble hentet i dag. 11 uker etter bestilling. Synes det var kjapt levert. Resultatet ble uansett meget bra! Sent from my iPhone using Tapatalk BimmerFan!, tobiasw og KireS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Drømmebil! figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Grattla med grom X5. Her er det bare å oppdatere om hvordan det er å eie en slik bil og gjerne bilder av interiøret også. Og så må du endre trådtittelen. figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 Hei! Vært litt offline en stund. Like imponert hver gang jeg setter meg i denne hærligheten! Motoren overrasker meg stadig. Fytti grisen så mye krefter. Er super fornøyd. Skal få tatt noen bilder av den innvendig å legge ut på en egen skryte tråd. Fra Stavanger du? Mener å ha sett bilen din på E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 Hei! Vært litt offline en stund. Like imponert hver gang jeg setter meg i denne hærligheten! Motoren overrasker meg stadig. Fytti grisen så mye krefter. Er super fornøyd. Skal få tatt noen bilder av den innvendig å legge ut på en egen skryte tråd. Fra Stavanger du? Mener å ha sett bilen din på E39 Holder til på Karmøy, så det er lite sannsynlig at det er meg du har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå