Gå til innhold

bmw e60 535d tapper strøm over natten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pakk de ut, kopier mappen "rheingold" inn i program filer x86, og start testergui.exe.

Om den ikke starter så installerer du vcredist og den andre exe filen og prøver på nytt.

Skrevet (endret)

C:\Program Files (x86)\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGui.exe

Når den er utpakket, så tar den 26,9 GB.

Endret av Otis
Skrevet

Update!!

Har enda ikke fått prøvd det med ista programmet otis. Men jeg nappen inn sikring 65 og null trekk.så var det sikring 38 som trakk 0.5 amp dette har vært utkoblet i 1 ukes tid og puttet den igjen så får jeg se om den trekker strømmen nedover. Men nå har jeg ikke ladet bilen i 7 dager,så idag fikk jeg ikke start på den 11.7v batteri.

Jeg dro ut sikring 7 så falt den ned til 0.25amp fra 0.55amp

Hva er sikringen til?er en 30 amp stor sikring

Skrevet

Nå har jeg fulladet batteriet og når jeg drar ut sikring 7 ligger den på 12.5v

Kan det stemme at denne sikringen er til car access system?men har jo gammel type nøkkel?

Skrevet

Ja fikk det til nå.men jeg har nappet ut sikringene en etter en skjedde kun forandring på sikring 7.men nå er bilen på 12.27v igjen.det skjedde jo ingenting med de andre sikringene.ligger jo på konstant 0.27amp

• 2 weeks later...
Skrevet

Update update

Da har jeg funnet 2 følgende feil.ene er sikring 30 clima automatic trekker 0.25a hva er dette? Og sikring 7 ignition trekker 0.25 amp. Så når jeg tar ut begge sikringene faller den ned til 0.030ma trenger hjelp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...