Gå til innhold

Erfaringer med i3

Krika
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Har bare hatt i3 siden august. Men både jeg og fruen er fornøyd med bilen. Jeg bruker den til pendlerbil til jobben. Samt at vi bruker den så mye det lar seg gjøre ellers og. Harrytur til Charlottenberg virker fint. Ca.7mil hver vei. Baggasjen er helt ok! Får plass til barnevogna(noe vi ikke hadde regna med når vi kjøpte den, så blei positivt overrasket). Har og vært på en langtur på 14mil og det gikk lekende lett. Da med 2 voksne og 2 barn og litt baggasje. Blir spennende å se hvordan den er å kjøre på vinterføre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mest sannsynlig å bestille en mens det er kampanje på den, kommer til å redusere bilutgiftene betraktelig! Var utrolig gøy å klemme til litt på "gassen" innimellom, men det spørs vel hvordan rekkevidden blir hvis man skal gi på litt ekstra ut fra alle lyskryssene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jeg bruker i3 i ny og ne og må si at jeg ikke liker den.

Veldig rar å kjøre. Styring er veldig kunstig, rar respons på gass pedal, ingen mulighet for å justere motorbrems, små nervøs på all merking på asfalt, trangt å få på beltet når armlen er nede.

Det som er positivt er ganske korrekt kilometer visning mht batteri kapasitet, svært kjapp, liten svingradius, meget bra multimedia system.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...