Poppy Skrevet Oktober 22, 2015 Skrevet Oktober 22, 2015 Er det noen forskjell på fjærene på biler med M-sport understell og de som har vanlig understell? Dersom det er det, har noen delenummer på M-fjær bak? Disse ligger ikke ute på Realoem/koed/gs..
Otis Skrevet Oktober 23, 2015 Skrevet Oktober 23, 2015 Det er forskjell på dette ja. Det ligger ingen delenummer for fjær på nettet da bilens utstyrsliste er avhengig av delenummer på fjær, pga vekt. Så når jeg bestilte m fjærer til min bil, tok jeg fjærer som er beregnet for 50 kg tyngre bil for å ta høyde for litt ekstra vekt i bilen. Hver 50 kg opp/ ned på bilens vekt er forskjellige delenummer.
Poppy Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2015 Det er forskjell på dette ja. Det ligger ingen delenummer for fjær på nettet da bilens utstyrsliste er avhengig av delenummer på fjær, pga vekt. Så når jeg bestilte m fjærer til min bil, tok jeg fjærer som er beregnet for 50 kg tyngre bil for å ta høyde for litt ekstra vekt i bilen. Hver 50 kg opp/ ned på bilens vekt er forskjellige delenummer. Takk skal du ha Hvor bestilte du?
Poppy Skrevet Oktober 27, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2015 BMW, strandveien auto Kjøpte du ny fjærgummi øvre/nedre i tillegg, eller går det fint å benytte den gamle?
Otis Skrevet Oktober 27, 2015 Skrevet Oktober 27, 2015 Den tok jeg ny, men det er fordi jeg ikke visste om den bra eller dårlig. Den kosta ikke mye uansett da.
Robin L Skrevet Oktober 27, 2015 Skrevet Oktober 27, 2015 kan jeg få legge til et spørsmål her? -er det forskjellige støtdempere også på m-understell på e39? hvis så -jeg regner med originale er svindyre. hva kan være en grei erstattning? bilsten b6 f.eks?
Otis Skrevet Oktober 27, 2015 Skrevet Oktober 27, 2015 Ja, det er forskjellige dempere. Erstatningen er alternativ vare hos feks koed.no Det Sachs Supertouring som er tingen, og det er det som er alternativ vare hos koed.
Robin L Skrevet Oktober 27, 2015 Skrevet Oktober 27, 2015 takk for svar synes touringen min er så myk skjønner du så jeg mistenker at demperene begynner å bli slitene. får ta en nærmere titt på det : D
Otis Skrevet Oktober 27, 2015 Skrevet Oktober 27, 2015 Sachs Supertouring var meget behagelig dempere som fungerer meget fint til vanlig bruk og ikke råkjøring hele tiden, på vanlig vei, og ikke bane altså. Bilstein B6 synes jeg var for hard hele tiden, under 140 km/t. Over 140 km/t var det bedre, da ble veiholdningen enda bedre enn på Sachs. Men Sachs er best for vanlig bruk, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå