Torolav933 Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Får opp feilkodene p1500,p0171 og p0174. Har byttet innsugsbelgen og sett etter andre feil, men finner ingenting. Noen som har ein formeining om ka det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Er et eller annet med bensin/luftblanding virker det som. Det beste er å ta diagnose med et BMW-verktøy og ikke et universalt. Da får du fort opp noe som er mer nøyaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=1026409 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Disse kodene slet jeg med og. Jeg fant synderen etter x antall timer feilsøking og Schmiedmann hadde gitt opp. På min var blindpluggen på innsugingsmanifolden sprukket. Sitter inn mot torpedo veggen. Den fikk litt falsk luft der og det var nok. Gikk noen ganger i nødmodus. Armert tape gjorde susen for min del. Et eksempel på at liten tue kan velte stort lass. Tyder også på at tomgangsregulatoren sliter litt. Jeg hadde også feilkode på den. Men jeg byttet den fordi jeg har delebil på garden. Usikker på om feilkoden på den henger sammen med de andre kodene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 Okei, får prøve det du har prøvd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå