kaspersen872 Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Kan vel si at jeg er veldig nybegynner i det her og har søkt hele verden rund. men kan ikke finne noe relevant til hva jeg har tenkt.. Jeg har base stereo med navi, vil si jeg har kun 4 høytalere og 2 (subber) under setene som ikke spiller så bra. Jeg ønsker og oppgradere dette til mere likt hi-fi pakkene med litt bedre lyd og mer trøkk av bassen..Samtidig har jeg bruk for plassen i min e91, så vil ikke ha noe form for kasse bak.så har jeg 13 høytalere og forsterkeren til logic7 anlegg liggende, så lurte på hvordan dette var å montere ?Finner ikke noe bra artikler på om det går eller hvordan, vet jeg må recode head uniten, noen som vet om noen som gjør det på østlandet ?Tips og triks mottas med stort takk ! og hoved spørsmålet, går det og hvordan bør jeg montere dette ?E91 - 2007mod, bussines navi og base, den standard pakka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Er ikke sikker på at det går med business navi på L7. L7 bruker optisk buss og det tror jeg bare det er navi pro som har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Nå har jeg egentlig svart på alt dette på PM til trådstarter, men siden det ble nevnt; navi business har fiber/MOST den også. ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Bra. Da lærte jeg noe nytt i dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaspersen872 Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 Takker for det awt! Tenkte å lage en tråd om det går å sette inn lc7 og hvordan det spiller eller om det beste er å sette inn noe annet. Finner ikke noe konkret vei å begynne, men får bare prøve ut det du sa og prøve meg frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå