Marius Sunde Aas Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 (endret) Hei, har en E39 525tds touring og vurderer og bygge om til større turbo og intercooler etterhvert. Men har først troen på å kjøpe en skikkelig diff sperre, noen tips til plasser og bestille? Dere kan også komme med tips til plasser jeg kan kjøpe turbo/intercooler og evt dele erfaringer om noen har lignende prosjekter ved turbodiesel bil. Er også litt usikker om jeg bare kan bytte turbo og intercooler og kjøre resten originalt, om motor tåler det. På forhånd takk. Mvh. Marius Endret November 17, 2015 av Marius Sunde Aas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 Ikke vits å bytte turbo uten å gjøre noe med pumpa, org pumpe holder vell bare til 180-190 hk, og det klarer du med org turbo. Neste steg er jo og sende dieselpumpa til ombygging med større ellement osv, men da må du ha bedre clutch osv:) Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 Hvis du skal bygge om ville jeg tatt kontalt med trf racing her inne. Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Følger her! Så ut som en fin farge. Flere bilder av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sunde Aas Skrevet November 23, 2015 Forfatter Share Skrevet November 23, 2015 Bilen ligger vell på rundt 170-180hk nå med chip, så må vell byte clutch og pumpe ja når jeg får på større turbo og intercooler. Skal ta kontakt med trf racing når jeg kommer så langt:) Kan fikse flere bilder, men må først få på vinterdekk så jeg får vaska den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 følger med! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå