Stig Helge Hagrup Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 På min F11 er det bare AE som lyser når lysknappen står i A (automatikk). Baklysene slår seg ikke på før det blir så mørkt at nærlysene slås automatisk på. Jeg hater egentlig de som kjører med "svart" hekk og lurer på om det er mulig å programmere slik at jeg har både AE og baklys på som DT kjørelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Ja, det er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Helge Hagrup Skrevet November 18, 2015 Forfatter Share Skrevet November 18, 2015 Flott Men hvordan gjør man det og evt. hvor? og hva koster det, hvis ikke DIY? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Du må ha rett utstyr. Evt vil jeg tro at BMW kan bistå, sikkert et uavhengig verksted også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå