danskiii Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Mitt spørsmål er om jeg vil få noe utnytte om jeg bytter til krengestag fra en E92 M3 på min E82 123d.. Ser disse har samme diameter på staget, men kanskje det er annet materiale? Innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 (endret) Du vill ikke få noe forskjell foran, men bytt bak. Det hjelper Jeg har M3 stabstag bak på min. Gikk fra 12 mm til 22 mm. Det hjalp på understyringen jeg slet med og bilen er mye bedre å kjøre med. Endret November 18, 2015 av ahj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 18, 2015 Forfatter Share Skrevet November 18, 2015 Du vill ikke få noe forskjell foran, men bytt bak. Det hjelper Jeg har M3 stabstag bak på min. Gikk fra 12 mm til 22 mm. Det hjalp på understyringen jeg slet med og bilen er mye bedre å kjøre med. Ja ok.Får se om jeg finner et bak da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Ja ok. Får se om jeg finner et bak da Jeg så et på finn for noen dager siden. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=64351978&searchclickthrough=true&searchQuery=bmw+m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 18, 2015 Forfatter Share Skrevet November 18, 2015 Jeg så et på finn for noen dager siden. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=64351978&searchclickthrough=true&searchQuery=bmw+m3 Hehe var deror jeg spurte [emoji106] Men dette er forran, har snakket med selger alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Hehe var deror jeg spurte [emoji106] Men dette er forran, har snakket med selger alt. Okei, slik å forstå. Men jeg ville ikke ha brukt tiden på å bytte krengestag foran. Setter du på et tykkere så blir bilen mer understyrt. tykkere bak så blir bilen mindre understyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 18, 2015 Forfatter Share Skrevet November 18, 2015 Er som sagt like tykt, var om jeg slapp unna litt krenging men det som er ligger vel i dempere osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå