johans3n Skrevet November 18, 2015 Skrevet November 18, 2015 Heisann! Har gått til innkjøp av E30 Bilen er en 84mod 318i coupe. Bilen er i relativt grei fatning men er mye jobb før den er ferdig, og da dette er mitt første prosjekt tar jeg meg god tid så det ikke blir helt fiasko Planer: Få pusset ned og sveiset det som er av rust Grunne og strukturmasse på understell Motorbytte M10B18-M20B20 foreløpig Bytte alt av foringer Nye bremser Omlakkeres!! Bilen er rullemalt i en hyselig slags vinrød farge.. fysj Mtech listverk utvendig Dette er i små trekk det som skal gjøres i første omgang, samt mye småtteri i interiør og på karosseri. kom gjerne med tips og tilbakemeldinger! Er som sagt mitt første prosjekt så tar imot all hjelpen jeg kan få
johans3n Skrevet November 23, 2015 Forfatter Skrevet November 23, 2015 Har ikke fått gjort så mye siden sist.. Går for det meste i pussing å sliping av rust. Har fått banket på plass reservehjuls brønnen som var ganske "oppbanka" Her er mitt største problem.. Også begynnt med dørken inni bilen! begynner og kommed seg innvendig og i bagasjerom. Når det er unnagjort står motorrommet for tur.
RF91 Skrevet November 23, 2015 Skrevet November 23, 2015 Iom detta e ditt første prosjekt so vil eg råda deg til å ikkje gjera slik som eg ha gjort med mitt første prosjekt: Gå på med stor iver, legge planar for ditt og datt, skru alt i frå kvarandre og so gå på ein kjempemotivasjonssmell og ikkje gidda å setta alt sammen igjen Ta ein og ein ting om gangen, det ska vertfall eg neste gang
Joachim S Hamar Skrevet November 23, 2015 Skrevet November 23, 2015 Enig med RF91 her. Gjorde akkurat samme smellen på første e30'n min. Følger med her
johans3n Skrevet November 24, 2015 Forfatter Skrevet November 24, 2015 Takker for svar! Jaa er redd for det kan bli for mye til tider men jobber til sjøs så håper at motivasjonen er der hver gang jeg kommer hjem derfra
RF91 Skrevet November 24, 2015 Skrevet November 24, 2015 Va slik med meg og i starten (bortsett frå at eg ikkje jobba til sjøs) og, men fekk plutselig akutt motivasjonsmangel Ikkje sikkert da skjer med deg, men berre ha da i tankane mens du drive på med bilen
janerik171187 Skrevet November 26, 2015 Skrevet November 26, 2015 Va slik med meg og i starten (bortsett frå at eg ikkje jobba til sjøs) og, men fekk plutselig akutt motivasjonsmangel Ikkje sikkert da skjer med deg, men berre ha da i tankane mens du drive på med bilen løsninga mi på slik er å ha en e30 til som har skilt og fungerer, da får man god følelsen når man bruker den slik at man får lyst til å fikse prosjektet og
johans3n Skrevet November 26, 2015 Forfatter Skrevet November 26, 2015 Heheh ja det hadde gjort seg! Men det skal nå penger til alt..
janerik171187 Skrevet November 27, 2015 Skrevet November 27, 2015 Heheh ja det hadde gjort seg! Men det skal nå penger til alt.. banken har penger var lettere før når du fikk en grei e30 til 10-20k. nå er man heldig om man finner en grei en til 30k
RF91 Skrevet November 27, 2015 Skrevet November 27, 2015 Ja, prisane på desse bilane ha blitt heilt idiotiske. Ja, dei e kule, men da e fortsatt ein 30 år gammal bil... Eg la ut prosjekt-E30'en min på facebook for eit par veke sia med kun to driitdårlige bilde, og likavel ville folk komma til helga og henta. Nesten usett Joachim S Hamar reagerte på dette 1
johans3n Skrevet November 27, 2015 Forfatter Skrevet November 27, 2015 Ja, prisane på desse bilane ha blitt heilt idiotiske. Ja, dei e kule, men da e fortsatt ein 30 år gammal bil... Eg la ut prosjekt-E30'en min på facebook for eit par veke sia med kun to driitdårlige bilde, og likavel ville folk komma til helga og henta. Nesten usett Ja e populære biler! Men sant det du sier, er trossalt en 30 år gammel bil, litt stive priser menmen #drømmebilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå