Andreas123 Skrevet November 22, 2015 Skrevet November 22, 2015 Nå når det begynner å bli vinter så merker jeg at min 335D 2008 coupe ikke har noe varme i speilene. Trodde alle bmwer hadde det. Kan dette være en sikring ? Hva styrer de? Hvilken modul?
StigJ Skrevet November 23, 2015 Skrevet November 23, 2015 Har du varme i setene? På min gamle E91 hadde de glemt å montere setevarme selv om den ble bestilt med det. Så dette ble ettermontert av forhandler før bilen ble levert til kunde. På denne var det ikke speilvarme.... Tror kanskje disse to henger litt sammen.
Andreas123 Skrevet November 25, 2015 Forfatter Skrevet November 25, 2015 Ja, men jeg har cold weather package, og varme i setene... Så regner jo med di skal varme.
Reef89 Skrevet November 25, 2015 Skrevet November 25, 2015 Du vil se om det er varme i speilene ved å ta ut glasset. Det vippes bare ut.
StigJ Skrevet November 26, 2015 Skrevet November 26, 2015 Ja, men jeg har cold weather package, og varme i setene... Så regner jo med di skal varme. Ja da burde det jo vært det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå