Spookyrumble Skrevet November 23, 2015 Share Skrevet November 23, 2015 Noen som vet om det lar seg gjøre selv eller må jeg til verksted? Jeg har ladbare sendere (kan ikke skifte batteri), men ikke "keyless-go". Har nettopp reparert ledningsnett i taket bak og skiftet diversity-antennen. Må parre nøkler til antennen hvis jeg har skjønt det rett. Finner utallige diy på alle andre biler og nøkler en mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 23, 2015 Share Skrevet November 23, 2015 Ser ut som man må ha PC/diagnose for å få dette til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spookyrumble Skrevet November 23, 2015 Forfatter Share Skrevet November 23, 2015 Noen som kan gjøre dette i Bergen uten at jeg må betale blodpris hos Jæger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 23, 2015 Share Skrevet November 23, 2015 http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spookyrumble Skrevet Desember 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2015 Til info: Mine nøkler, de ladbare men ikke "keyless-go" trenger ikke koding med mindre man skifter hele sikringsboksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå