mr.ben Skrevet November 23, 2015 Share Skrevet November 23, 2015 Hei, har byttet ut den lille skjermen i e39 til den hakke større, alt ser ut til å fungere men skjermen flimmrer bare, noen så har vært ute for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.ben Skrevet November 24, 2015 Forfatter Share Skrevet November 24, 2015 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 Må man ikke skifte videomodul også? Evt ny navi enhet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.ben Skrevet November 25, 2015 Forfatter Share Skrevet November 25, 2015 Hørte noen sa at du måtte koble vekk tv modulen, noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Det kan hjelpe, men om navigasjonscomputeren er gammel er det ikke sikkert. Det er likevel verdt forsøket. Normalt har man 4:3-bilde på 16:9-skjerm, og ikke flimring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.ben Skrevet November 25, 2015 Forfatter Share Skrevet November 25, 2015 Ok:-) hvis ikke det funker hva må jeg bytte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 jeg byttet i min e38, fra liten til stor. brukte 4:3 videomodul og hadde da stor menyskjem og navi del. når jeg satt på TV funksjon eller rykket, da fikk jeg lite bilde og det ble værendes til jeg stoppet og startet bilen igjen. om skjermen flimrer, da er jeg redd den er ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.ben Skrevet November 25, 2015 Forfatter Share Skrevet November 25, 2015 Mye mulig den er defekt da ja, radio og alt virker som det skal er bare det at bilde flimmrer hele tiden, prøvde igjen me den lille da funka alt som det skulle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.ben Skrevet November 25, 2015 Forfatter Share Skrevet November 25, 2015 Kan jeg bare kjøpe en dynavin å hive inn uten å bytte noe av di modulene bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 nei. har du først navi, så er det mye arbeid å bygge det vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.ben Skrevet November 25, 2015 Forfatter Share Skrevet November 25, 2015 Arhhh. Men kan kjøp meg en ny av den store typen da ihvertfall å satse på det funker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 jepp du kan jo se om det er noen du vet om som har skjerm i bilen og prøve den store der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.ben Skrevet November 25, 2015 Forfatter Share Skrevet November 25, 2015 Ja, må høre litt rundt tror eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå