Gabz Skrevet November 23, 2015 Skrevet November 23, 2015 På utkikk etter interiør (seter, dørtrekk og rattstamme inkl kabler) til min E39 touring. Men har noen krav. Skal være: -Svart skinn -Sportseter foran -Elektriske med memory (inkl dørtrekkene) -God stand og med alt av kabler. Trenger også elektrisk rattstamme til ettermontering og alt av kabler til denne. Noen som har?
janerik171187 Skrevet Desember 6, 2015 Skrevet Desember 6, 2015 Har elektrisk rattstamme i delebilen min nå. 99 530d. Interiør er desverre bare grått stoff men elektrisk med memory da
Gabz Skrevet Desember 6, 2015 Forfatter Skrevet Desember 6, 2015 (endret) Hva skal du ha for stamme da? Med alt av kabler, spak, deksel osv? Endret Desember 6, 2015 av Gabz
janerik171187 Skrevet Desember 6, 2015 Skrevet Desember 6, 2015 Hva skal du ha for stamme da? Med alt av kabler, spak, deksel osv? Hakke snøring da ekke in i e39 delepriser. Må være nok til å demontere ivaffall og det er jo litt kødd Vet ikke hvor vanlig det er heller jeg
Gabz Skrevet Desember 6, 2015 Forfatter Skrevet Desember 6, 2015 Haha, okei. Skal høre med en annen her som nettopp kjøpte
Freakshow Skrevet Desember 7, 2015 Skrevet Desember 7, 2015 har det orginale sorte interiøret fra min 530 men det er ikke sports seter da
Gabz Skrevet Desember 7, 2015 Forfatter Skrevet Desember 7, 2015 Er en begynnelse Sportsseter finner jeg alltids senere. Kan godt sende en PM med bilder og pris! Ikke sikker enda på om jeg vil selge bilen eller ikke, men i verste fall kan jeg bare ha det liggende, for gidder ikke påkoste unødvendig om jeg bestemmer meg for salg..
Freakshow Skrevet Desember 7, 2015 Skrevet Desember 7, 2015 bilder er det desverre dårlig med gabz, du får scrolle litt gjennom tråden min og se der! de ser identiske ut per dags dato men hva jeg skal ha i pris det veit jeg helt ærlig ikke, da må vi nok heller komme til en enighet også får jeg sjekke litt på finn hva de eventuelt ligger til! har midkonsoll også om du vil ha den med på kjøpet xD
Gabz Skrevet Desember 7, 2015 Forfatter Skrevet Desember 7, 2015 Skal ta en titt Midtkonsollen min er svart, hel og fin så det trenger jeg ikke. Freakshow reagerte på dette 1
Rune M2-touring Skrevet Januar 5, 2016 Skrevet Januar 5, 2016 Jeg har sort sport skinn interiør til touring. Se finn kode 64121427 (funket ikke å paste linken nå). Delene er på Notodden.
Rune M2-touring Skrevet Januar 5, 2016 Skrevet Januar 5, 2016 Ja, det var 5000 jeg hadde tenkt i utgangspunktet.
Gabz Skrevet Januar 5, 2016 Forfatter Skrevet Januar 5, 2016 Litt dyrt synes jeg.. Må uansett sjekke om jeg har plass til det..
Freakshow Skrevet Januar 5, 2016 Skrevet Januar 5, 2016 Litt dyrt synes jeg.. Må uansett sjekke om jeg har plass til det.. plass i bilen? det har du! eller bare å rive ut baksetene også får du bedre plass ^^
Gabz Skrevet Januar 5, 2016 Forfatter Skrevet Januar 5, 2016 Tenkte på til lagring Skal jo selge bilen så blir å spare interiøret til neste bil eventuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå