Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg setter tenning i pos 2 før start får jeg ikke opp glødesymbol. Er dette vanlig? Tok diagnose å fikk feil på slle 6 pluggene.byttet hløderele og alle feil borte mn jeg får ikke opp glødesymbol i dash

Skrevet

Det er sjeldent min rekker å vise at den gløder.

Samt at det er hurtiggløding så gløding tar jo knapt mer tid enn 1-2 sekunder selv når det er -20.

Sålenge den starter lett og har fin tomgang, så er alt ok.

Skrevet

Det er mulig at noen plugger er dårlige selv om de ikke kommet opp på diagnose.

Jeg skiftet alle glødeplugger på min, men ingen var defekt på diagnose, men tomgang ble i orden på kald start.

Skrevet

Tror ikke e60/61 viser glødesymbol før det er mere kaldt ute. Husker ikke helt gradene i huet nå. Men den e61 vi hadde så jeg veldig sjeldent til at det kom opp noe i display. Skjedde en gang i ny og ne.

Skrevet

Gløding lampa kommer med mindre du, værtfall i mitt tilfelle, at bilen ikke starter da jeg trykker på Start, da kommer symbolet opp, også vil den bli borte i det bilen starter. Kommer kanskje an på åssen modell du har, men min bil skal visstnok gløde i det jeg låser opp bilen vis det er behov. Min også er litt røff på tomgangen ved kaldstart, men jeg vet at jeg har en dårlig plugg eller to.

Skrevet

Mulig noen har skrevet det samme, men......

Glødepluggenes funksjon stopper etter at motoren har startet, men om det er defekte glødeplugger vil

dette ha innvirkning på tomgangen frem til motor blir litt varm.

Hvis det er ujevn tomgang på varm motor, så ville jeg vurdert slitte diesel dyser.

Glødelampa hadde jeg ikke brydd meg så mye om, så lenge bilen starter lett....

Skrevet

Mulig noen har skrevet det samme, men......

Glødepluggenes funksjon stopper etter at motoren har startet, men om det er defekte glødeplugger vil

dette ha innvirkning på tomgangen frem til motor blir litt varm.

Hvis det er ujevn tomgang på varm motor, så ville jeg vurdert slitte diesel dyser.

Glødelampa hadde jeg ikke brydd meg så mye om, så lenge bilen starter lett....

Glødepluggenes funksjon stopper ikke etter motoren har startet. Nettopp derfor det vil ha innvirkning på motorgange like etter start. At det har innvirkning frem til den er varm er bare tull.

Uansett, tror det snart er nok tråder om gløding. Dette fikser bilen selv, er det noe galt ser du det på diagnose. Er det mange plugger eller relé som er defekt vil du garantert merke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...