bimmers89 Skrevet November 26, 2015 Skrevet November 26, 2015 Når jeg setter tenning i pos 2 før start får jeg ikke opp glødesymbol. Er dette vanlig? Tok diagnose å fikk feil på slle 6 pluggene.byttet hløderele og alle feil borte mn jeg får ikke opp glødesymbol i dash
Otis Skrevet November 27, 2015 Skrevet November 27, 2015 Det er sjeldent min rekker å vise at den gløder. Samt at det er hurtiggløding så gløding tar jo knapt mer tid enn 1-2 sekunder selv når det er -20. Sålenge den starter lett og har fin tomgang, så er alt ok.
Otis Skrevet November 27, 2015 Skrevet November 27, 2015 Det er mulig at noen plugger er dårlige selv om de ikke kommet opp på diagnose. Jeg skiftet alle glødeplugger på min, men ingen var defekt på diagnose, men tomgang ble i orden på kald start.
vegard89 Skrevet November 27, 2015 Skrevet November 27, 2015 Tror ikke e60/61 viser glødesymbol før det er mere kaldt ute. Husker ikke helt gradene i huet nå. Men den e61 vi hadde så jeg veldig sjeldent til at det kom opp noe i display. Skjedde en gang i ny og ne.
Clevion Skrevet November 27, 2015 Skrevet November 27, 2015 Gløding lampa kommer med mindre du, værtfall i mitt tilfelle, at bilen ikke starter da jeg trykker på Start, da kommer symbolet opp, også vil den bli borte i det bilen starter. Kommer kanskje an på åssen modell du har, men min bil skal visstnok gløde i det jeg låser opp bilen vis det er behov. Min også er litt røff på tomgangen ved kaldstart, men jeg vet at jeg har en dårlig plugg eller to.
vegard89 Skrevet November 28, 2015 Skrevet November 28, 2015 Ja dette var en 530d 04mod med uten startknapp. Vet ikke om det har noe å si men.
Kure Skrevet November 28, 2015 Skrevet November 28, 2015 Mulig noen har skrevet det samme, men...... Glødepluggenes funksjon stopper etter at motoren har startet, men om det er defekte glødeplugger vil dette ha innvirkning på tomgangen frem til motor blir litt varm. Hvis det er ujevn tomgang på varm motor, så ville jeg vurdert slitte diesel dyser. Glødelampa hadde jeg ikke brydd meg så mye om, så lenge bilen starter lett....
HMW Skrevet November 29, 2015 Skrevet November 29, 2015 Mulig noen har skrevet det samme, men...... Glødepluggenes funksjon stopper etter at motoren har startet, men om det er defekte glødeplugger vil dette ha innvirkning på tomgangen frem til motor blir litt varm. Hvis det er ujevn tomgang på varm motor, så ville jeg vurdert slitte diesel dyser. Glødelampa hadde jeg ikke brydd meg så mye om, så lenge bilen starter lett.... Glødepluggenes funksjon stopper ikke etter motoren har startet. Nettopp derfor det vil ha innvirkning på motorgange like etter start. At det har innvirkning frem til den er varm er bare tull. Uansett, tror det snart er nok tråder om gløding. Dette fikser bilen selv, er det noe galt ser du det på diagnose. Er det mange plugger eller relé som er defekt vil du garantert merke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå