Gå til innhold

Bestillt ny 330E Nr.3 i landet. Trenger hjelp til å velge utstyr. Video 0-100 s7.


chrisen
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Fått bekreftet levering første uken i Mars og blir førstemann med 330e i Bergen. La til ryggecam, og adaptiv sportstyring i siste liten. Samt endret felger til 442 Mdobbelteke orbit grey som nevnt tidligere.

M-performance eksos og carbon spoiler på koffertlokk.

Har ikke kjøpt vinterfelger enda, noen som har noen gode tips der til en fornuftig penge? Tenker 18" men Gs-split er hakket kjedelig selvom det er helt ok felger til bruket.

Samt lurer jeg på om noen har erfaring eller anbefalinger med tanke på klargjøring hos jæger sentrum? Hva en bør gjøre med tanke på lakkforsegling?

Har også fått bekreftet via utenlandskeforum at lyden er boostet opp via høytalerene. Dette er så godt skjult at det nesten er umulig å oppdage uten å fysisk holde på høytalerene å kjenne at den vibrerer. Lyden øker i det du åpner vinduene for å gjenskape the real deal. Så dette blir spennende å teste.

Blir sikkert rå lyd i forhold til konas Tesla:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir morro! Alltid morro med ny bil. Og spesielt en som ikke det fins så mange av enda.

 

Jeg ville brukt 442M  hjul på vintern og kjøpt noe kulere til sommern. Ikke noe støpt opplegg fra GS. (men jeg er sær på hjul).Sånn bil fortjener ordentelige hjul.

 

Du burde på polert og lakkforselga eventuelt voksa bilen rett etter levering.  Klargjøringen til bmw er elendig. (selv på BMW Welt).

 

Begge nye bmwene jeg har henta har vært fulle av riper og dritt ved levering. PS: Voks holder som regel kortere enn lakkforsegling, så litt avhengig av hvor glad du er i detailing. Jeg bare sprayvokser etter hver vask, så holder forhåpentligvis lakkforseglingen hvertfall 1 år før neste gang.

 

 

M-Performance Eksos og Carbon spoiler blir montert i Bergen regner jeg med? (eller har BMW begynt med dette på fabrikken?,)

 

Jeg klagde på dette i Munchen, og de sa de hadde fått masse klager på dette tidligere, så kunne hende man kunne få levert komplette M-Performance biler etterhvert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Lover veldig bra. Leste samtlige utenlandske tester og alle er utelukkende positive. 

Bare 2 uker til levering nå, m-performance eksos var foreløpig ikke tilgjenglig på 330e så da slengte jeg på sort dakota skinninteriør i siste liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten fått tilbud fra Ess om programvare som gir 260hk på bensindelen i seg selv pluss 88 fra el motor. Men vet ikke om jeg tør satse med tanke på garanti og at dette ikke har vært gjort på en Hybrid før. Det skal i disse dager testes på en X5 hybrid.

Uansett greit å ha mulighetene om 252hk og 420nm skal bli for daft. Er vant til mye krefter i familiebilen som er en Tesla. Men vet at 330en går den en høy gang når det kommer til kjøreglede kvalitetfølese og looks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være greit å vente litt sånn med tanke på barndomsfeil som evt dukker opp, da dette er en helt ny drivlinje. Men har ett ganske avslappet forhold til garanti ellers og Bmw da dette er min 4. nye Bmw. Hvor jeg aldri har hatt behov for garantien. Dersom en vindusheis ryker eller noe så får en alltid ordnet det uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...