Gå til innhold

Bestillt ny 330E Nr.3 i landet. Trenger hjelp til å velge utstyr. Video 0-100 s7.

chrisen
 Share

Anbefalte innlegg

5 timer siden, chrisen skrev:

Stilig. Da er jeg ikke eneste her inne på bimmers lenger. 

Hvor holder du til?

m-sport? Farge ect?

Oslo. Svart med svart skinn. Perfomance grill i svart. Full M. Dro på litt på utstyrslista, landet på 200' i utstyr. Har "alt" utenom comfort access, soltak og elseter. Kan finne lista og legge ut i morgen hvis du har noen interesse av det. :-)

Endret av sluquet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, chrisen skrev:

Alltid, spennende med lister. Sammenligne litt. Høres ikke feil ut den der!

Sånn ble min:

0248 Oppvarmbart ratt

02TE Automat med girhendler

02VB Dekktrykksmonitor

02VL Variabel sportstyring

0320 Bortfall av modelbetegnelse

0337 M Sportspakke

LMfelg Mdobbelteke Orbit-grey 442 19"

Sportsseter foran

Int.trim fin Alu, finely brushed lengthwise w.highlight trim fin.Black highgloss

Tåkelys LED

M Sportsfjæring

M Sportsratt i skinn

M Aerodynamikkpakke

Individual Shadow Line, høyglans

Individual antrasitt taktrekk

03AG Ryggekamera

0420 Solbeskyttede vinduer

0430 Automatisk avblendbart sidespeil førerside

0431 Aut. avblendbare innvendige speil

0465 Gjennomlastingssystem

0475 Safirsort metallic

0502 Lyktespylersystem

0521 Regnsensor

0534 Klimaautomatikk

0575 Ekstra 12V-uttak

05AC Fjernlysassistent

05DC Nedfellbare hodestøtter bak

0654 DAB+ radio

0688 Harman Kardon høyttalersystem

06AM Real Time Traffic Information

06AR Internet

06WA Instrumentkluster med utøket innhold

07LF Model M Sport

Oppbevaringspakke

Park Distance Control (PDC)

Lyspakke

Active cruise control med Stop&Go

08TH Speed Limit Information

0ZIP Innovasjonspakke

Adaptive LED lykter

Lane Change Warning

Active Protection

Driving Assistant

Head-Up Display

0ZNN Navigasjonspakke

Navigasjonssystem Professional

ConnectedDrive Services

Bluetooth Professional

LCSW Dakotaskinn Sort

Sort BMW Performance grill

Slettet bort de intetsigende kodene (AG-kode osv) fra innlegget. Den blir da noe ala dette bildet, men med sota ruter bak og forhåpentligvis litt større bremser enn 320 på bildet. Gleder meg :)

Fil 04.02.2016, 21.53.46.jpeg

Endret av sluquet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utsøkt valg, som de sier. Blir litt av doning dette! Fargevalg og felger gikk hånd i hanske. Jeg valgte M-sport bremsene, soltak og comfort acsess. Fremfor Innovasjonspakken med HUD, lane change warning driving assistans og alt det der. Har mange av disse systemene i Teslaen og finner noen av dem mer plagsom enn nyttig, men ser at dette er noe som forventes å finne i en ny bil snart. HUD kunne jeg godt tenkt meg men da var budsjettet sprengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, chrisen skrev:

Utsøkt valg, som de sier. Blir litt av doning dette! Fargevalg og felger gikk hånd i hanske. Jeg valgte M-sport bremsene, soltak og comfort acsess. Fremfor Innovasjonspakken med HUD, lane change warning driving assistans og alt det der. Har mange av disse systemene i Teslaen og finner noen av dem mer plagsom enn nyttig, men ser at dette er noe som forventes å finne i en ny bil snart. HUD kunne jeg godt tenkt meg men da var budsjettet sprengt.

Takk for det! Jeg gikk for HUD og de tekniske greiene da jeg ikke har hatt det før og tenkte det ville være en bra kombo med cruisen. Droppet soltak og comfort access, hatt begge deler på en E91 tidligere og følte at comfort access egentlig aldri ble brukt og var plagsomt når jeg vasket bilen. Mulig det har skjedd ting siden forrige generasjon men tror ikke jeg vil savne det noe særlig. Soltaket stjeler litt takplass føler jeg og med en høyde på nesten to meter er jeg avhengig av å ha litt god plass under taket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, M3Turbo1000 skrev:

Veit dere om den får de store eller små M performance bremsene?

Aner ikke. Har en 330d i dag som har 348mm skiver foran som standard og håper ikke standardbremsene på 330e blir så mye mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er i hvert fall en god oversikt over de ulike bemsene på de ulike eksisterende modellene: https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=A70FC410C53049A7!85434&ithint=file%2cxlsx&app=Excel&authkey=!APyVmMkBumpkNIw

M sport bremsene er i Europa samme på 28i og 35i, performance bremsene er samme som disse bare med andre farger med slissede og halvborrede skiver. Disse skivene kan monteres på M sport bremsene om man ønsker det :) Antar at 30e får samme bremser som 28i og 35i med M sport i hvert fall, men hva den kommer med standar aner jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...