Kennethe34 Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Jeg selger en E-tronic fra ESS til N20 20i, øker til 205-225 hk (tre steg), denne oppdages ikke av tester og vil ikke gå ut over garantien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 (endret) 5 timer siden, chrisen skrev: Stilig. Da er jeg ikke eneste her inne på bimmers lenger. Hvor holder du til? m-sport? Farge ect? Oslo. Svart med svart skinn. Perfomance grill i svart. Full M. Dro på litt på utstyrslista, landet på 200' i utstyr. Har "alt" utenom comfort access, soltak og elseter. Kan finne lista og legge ut i morgen hvis du har noen interesse av det. Endret Februar 22, 2016 av sluquet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 Alltid, spennende med lister. Sammenligne litt. Høres ikke feil ut den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 (endret) 22 timer siden, chrisen skrev: Alltid, spennende med lister. Sammenligne litt. Høres ikke feil ut den der! Sånn ble min: 0248 Oppvarmbart ratt 02TE Automat med girhendler 02VB Dekktrykksmonitor 02VL Variabel sportstyring 0320 Bortfall av modelbetegnelse 0337 M Sportspakke LMfelg Mdobbelteke Orbit-grey 442 19" Sportsseter foran Int.trim fin Alu, finely brushed lengthwise w.highlight trim fin.Black highgloss Tåkelys LED M Sportsfjæring M Sportsratt i skinn M Aerodynamikkpakke Individual Shadow Line, høyglans Individual antrasitt taktrekk 03AG Ryggekamera 0420 Solbeskyttede vinduer 0430 Automatisk avblendbart sidespeil førerside 0431 Aut. avblendbare innvendige speil 0465 Gjennomlastingssystem 0475 Safirsort metallic 0502 Lyktespylersystem 0521 Regnsensor 0534 Klimaautomatikk 0575 Ekstra 12V-uttak 05AC Fjernlysassistent 05DC Nedfellbare hodestøtter bak 0654 DAB+ radio 0688 Harman Kardon høyttalersystem 06AM Real Time Traffic Information 06AR Internet 06WA Instrumentkluster med utøket innhold 07LF Model M Sport Oppbevaringspakke Park Distance Control (PDC) Lyspakke Active cruise control med Stop&Go 08TH Speed Limit Information 0ZIP Innovasjonspakke Adaptive LED lykter Lane Change Warning Active Protection Driving Assistant Head-Up Display 0ZNN Navigasjonspakke Navigasjonssystem Professional ConnectedDrive Services Bluetooth Professional LCSW Dakotaskinn Sort Sort BMW Performance grill Slettet bort de intetsigende kodene (AG-kode osv) fra innlegget. Den blir da noe ala dette bildet, men med sota ruter bak og forhåpentligvis litt større bremser enn 320 på bildet. Gleder meg Endret Februar 23, 2016 av sluquet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Februar 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2016 Utsøkt valg, som de sier. Blir litt av doning dette! Fargevalg og felger gikk hånd i hanske. Jeg valgte M-sport bremsene, soltak og comfort acsess. Fremfor Innovasjonspakken med HUD, lane change warning driving assistans og alt det der. Har mange av disse systemene i Teslaen og finner noen av dem mer plagsom enn nyttig, men ser at dette er noe som forventes å finne i en ny bil snart. HUD kunne jeg godt tenkt meg men da var budsjettet sprengt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Veit dere om den får de store eller små M performance bremsene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 4 timer siden, chrisen skrev: Utsøkt valg, som de sier. Blir litt av doning dette! Fargevalg og felger gikk hånd i hanske. Jeg valgte M-sport bremsene, soltak og comfort acsess. Fremfor Innovasjonspakken med HUD, lane change warning driving assistans og alt det der. Har mange av disse systemene i Teslaen og finner noen av dem mer plagsom enn nyttig, men ser at dette er noe som forventes å finne i en ny bil snart. HUD kunne jeg godt tenkt meg men da var budsjettet sprengt. Takk for det! Jeg gikk for HUD og de tekniske greiene da jeg ikke har hatt det før og tenkte det ville være en bra kombo med cruisen. Droppet soltak og comfort access, hatt begge deler på en E91 tidligere og følte at comfort access egentlig aldri ble brukt og var plagsomt når jeg vasket bilen. Mulig det har skjedd ting siden forrige generasjon men tror ikke jeg vil savne det noe særlig. Soltaket stjeler litt takplass føler jeg og med en høyde på nesten to meter er jeg avhengig av å ha litt god plass under taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 2 timer siden, M3Turbo1000 skrev: Veit dere om den får de store eller små M performance bremsene? Aner ikke. Har en 330d i dag som har 348mm skiver foran som standard og håper ikke standardbremsene på 330e blir så mye mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Med tanke på vekta til 330e er det ikke helt usannsynlig at det blir store Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Her er i hvert fall en god oversikt over de ulike bemsene på de ulike eksisterende modellene: https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=A70FC410C53049A7!85434&ithint=file%2cxlsx&app=Excel&authkey=!APyVmMkBumpkNIw M sport bremsene er i Europa samme på 28i og 35i, performance bremsene er samme som disse bare med andre farger med slissede og halvborrede skiver. Disse skivene kan monteres på M sport bremsene om man ønsker det Antar at 30e får samme bremser som 28i og 35i med M sport i hvert fall, men hva den kommer med standar aner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Februar 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2016 De er i allefall ganske mye større enn de orginale. 4stempler foran og 2 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Februar 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2016 Ser motorommet har også fått seg en facelift i forhold til tidligere 320i. Ser nye 330i ser helt identisk ut under panseret så er ikke forbeholdt hybriden. Er vel kanskje samme motoren i 330i også bare tatt ut mer av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Det er vel B48-motoren som kom med F3X LCI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Februar 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2016 Heter de ikke N20 lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Nei, b48 tok over for n20 for en stund siden. Orker ikke finne noe mer nøyaktig enn dette: https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_B48 Står dog ikke noe konkret om 330e har n20 eller b48. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå