Gå til innhold

bmw e60 535d etter 2 uker kjøring tappet bilen batteriet igjen


bimmers89
 Share

Anbefalte innlegg

Har sjekket batteriet nå.er på 12.65v så lar den stå til imorgen tidlig så måler jeg igjwn før jeg reiser på jobb

Hei !

Har du nav i bilen ? I så fall kan du prøve å koble ut denne. Kjent problem at nav ikke " slukker " og trekker strøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update!!

Da har jeg byttet startmotor og nå kan jeg starte flere ganger uten at vatteriet tapper jeg ser det ut som.jeg hadde plumder med oppvarmede spyledyse som tappet batteriet 0.3a og nå ligger den på 0.028ma sånn det skal være regner jeg med?

Kjøpte 2 nye oppvarmede spyledyser igår og når jeg plugget de nye på plass skjedde det samme batteriet tapper 0.3amp.hva kan feile her?ikke spyledysene ihverfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig så var det dødt igjen.har brukt bilen i 3 dager uten noe feil men så plutselig skjer det.skulle på shoppingtur så satt meg i bilen så sa det bare klikk når jeg vrei om nøkkelen.målt batteri til 9.7v og ladet den igjen nå så den startet.har plundret med dette lenge nå.bilen trekker 0.035ma så ser ikke noe galt her.noe mere forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting som er koblet til sigarettenneren når bilen står eller går.så fatter ikke.men kan jeg måle med instrumentet når batteriet har falt ned til 9.7v?prøvde å koble fra ibs etter lading så jåper at det er det som trekker strøm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...