bimmers89 Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 Har startet og gått greit i ca 2 uker.plutselig ville ikke bilen starte igjen.sist jeg målte var ladespenninga og alt det der greit. Og målte strømtrekket med måleinstrument og da var den nede på 0.030ma.men plutselig ville sen ikke starte.og fikk ikke tid for å måle den!er helt tom for ide,så er det noen som har noe hjelp å komme med?har kun feilmelding på 9c78 washer heating som jeg har koblet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 Få kontrollert batteriet først og fremst. 0,030 i strømtrekk er jo ikke allverden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 Det ligger jo milliarder av slike tråder fra før av. Søk litt så finner du svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 sulfatert batteri. prøv å lade den med en lader som har De-sulfatering og oppkvikning. og se om problemet oppstår. eller prøv med ett annet batteri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Desember 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2015 Dette er det 2 batteri jeg har prøvd ingen forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 Hva er batteri spenning når du ikke får start da? Og er det problemer med strøm eller noe annet som gjør at du ikke får start? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Desember 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2015 Har satt bilen til lading så fikk ikke tid til å måle den.regner med at den er på rundt 11.9 v sånn som sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 kor mange ampere og kaldstartampere er batteriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Desember 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2015 Er org 90a agm batteri fra gs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 ja, det skal være meir enn nok til å hive liv i bilen. er jo 850 kaldstartampere. Nokken modifikasjoner/reprasjoner du har gjort som kan ha noen invirkining på det elektriske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Desember 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2015 Jeg har byttet baklykter og blinklys til led.samt skiltlys, ikke gjort noe utover dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 prøv å dra ut sikringene på dette og se om du får problemer i morgen tidlig. om du får problemer kvar dag. Evt sett på noe som kan loggføre spenninga og strømbruken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 når du ikkje bruker bilen da naturligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Desember 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2015 Er det noe jeg for kjøpt som kan loggføre spenninga? Når jeg har ladet batteriet til topps så funker det bra i 2 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 Du kan vel selv bare måle batteri før hver start, det er ikke såååå vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå