LK Skrevet Juli 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2016 Det skal jeg gjøre,må få sett på dette en dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Oktober 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2016 Og det har jeg fått gjort for en liten stund siden. Det var oljefilterhuset som lakk,pakningen var stein hard og sprø som gammal plast. Fikk byttet veivhusventilasjon i samme slengen,denne var var også potte tett..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 6, 2016 Share Skrevet Oktober 6, 2016 mye jobb og bytte alt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Oktober 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2016 Tar litt tid å demontere men er grei jobb. Det som er mest knot er nok boksen til veivhusventilasjonen,temmelig trangt under der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Oktober 11, 2016 Share Skrevet Oktober 11, 2016 Utrolig fin bil du har der LK reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Oktober 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2016 Takk for det Måtte jammen meg en tur på SVV og få slått inn chassisnr på nytt siden verkstedet ikke godkjente det på eukontroll. Han på SVV synes det var bare tull, kunne jo fint lese det sa han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå