Gå til innhold

E61 ombygging til M-tech hva må byttes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Skal bygge om min e61 pre-face (2004 mod) til M-Tech. Har kjøpt originale fangere foran og bak, pluss sideskjørt fra bil som skulle hugges.

Hva må jeg bytte for at fangere skal passe? Vet at jeg må bytte sidefester og plater under mot fanger bak. Må jeg bytte selve støtfangerskinna? Synes ikke jeg fikk klemt fangeren ordentlig innpå.

Når det skal byttes fanger foran. Må jeg ta ut lyktene først? Hva må byttes for å få framfanger til å passe?

Sikkert mange som har gjort dette før meg :bounce:

Skrevet
Skrevet

Hei.

Skal bygge om min e61 pre-face (2004 mod) til M-Tech. Har kjøpt originale fangere foran og bak, pluss sideskjørt fra bil som skulle hugges.

Hva må jeg bytte for at fangere skal passe? Vet at jeg må bytte sidefester og plater under mot fanger bak. Må jeg bytte selve støtfangerskinna? Synes ikke jeg fikk klemt fangeren ordentlig innpå.

Når det skal byttes fanger foran. Må jeg ta ut lyktene først? Hva må byttes for å få framfanger til å passe?

Sikkert mange som har gjort dette før meg :bounce:

Det er mange som har gjort dette ja. (søke i søkefeltet. Google etc.) .. men det er som saltkjelen sier.

Du må ikke ta av lyktene ved demontering/montering av frontfanger, men det gjør det jo lettere og mer oversiktlig hvis du ikke har gjort det før å ta ut lyktene som er veldig enkelt. Gjort på 5-8min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...