ceciliebs Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 Har en compact som jeg har klart å få en smell på, lurte egentlig litt på om noen her kan anbefale noe jeg kan gjøre med den? I og med at det ikke er så mange av disse bilene, med god grunn, så blir det til at jeg må kjøpe alt jeg trenger nytt, og dette har jeg regna på og det kommer til å koste rundt det bilen kosta da jeg kjøpte den for noen uker siden. Er det i det hele tatt noe håp da eller er det bare å ta den med på høggern? Det positive med den er at den starter og går som den gjorde før ulykken, ingenting under panseret er ødelagt eller fått noe skader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 Hva er det som er ødelagt da? Panser, fanger, grill, grillramme og skjermer? Det bør du vel greie å oppdrive brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceciliebs Skrevet Desember 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2015 Hva er det som er ødelagt da? Panser, fanger, grill, grillramme og skjermer? Det bør du vel greie å oppdrive brukt? Panser, frontfanger, støtfanger, grill, bakgrill, et tåkelys muligens som jeg vet. Både jeg og andre jeg kjenner har ringt til høggerne og spurt, titta på bildelsider, finn, facebook og lignende, vi finner ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 Du kan jo kjøpe den, flytte over ting uten å lakkere og kjøre "sirkusbil" med to farger. Avregistrer før nyttår så slipper du årsavgift. Se om du får solgt noe av den bilen i deler. Når du er lei tar du den til høggeren og får igjen 3000 kr. Du kan sjekke deler på gamle Koed også, de har noen brukte innimellom, men Compact som du selv er inne på er ikke så "hot". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 Det finnes deler både på tysk og engelsk eBay. Jeg ser heller ikke bort fra at det er mulig å montere sedan-front på disse, men jeg har enda tilgode å se noen som faktisk har gjort det. Jeg vil uansett tro du for mer om du selger den slik den er enn å bare høgge den. Skadene er faktisk ikke så store (om det ikke er mer enn det du skriver). Nesten så jeg fikk lyst på den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceciliebs Skrevet Desember 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2015 Du kan jo kjøpe den, flytte over ting uten å lakkere og kjøre "sirkusbil" med to farger. Avregistrer før nyttår så slipper du årsavgift. Se om du får solgt noe av den bilen i deler. Når du er lei tar du den til høggeren og får igjen 3000 kr. Du kan sjekke deler på gamle Koed også, de har noen brukte innimellom, men Compact som du selv er inne på er ikke så "hot". Vil ikke kjøre tofarga bil haha, liker alt i samme farge og strøkent. Har vært inne på Koed, fant ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceciliebs Skrevet Desember 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2015 Det finnes deler både på tysk og engelsk eBay. Jeg ser heller ikke bort fra at det er mulig å montere sedan-front på disse, men jeg har enda tilgode å se noen som faktisk har gjort det. Jeg vil uansett tro du for mer om du selger den slik den er enn å bare høgge den. Skadene er faktisk ikke så store (om det ikke er mer enn det du skriver). Nesten så jeg fikk lyst på den selv. Er ikke mange som er gira på den bilen her, skjønner ikke helt at jeg var gira på den engang. Er ingenting mer enn det jeg har nevnt av skader heldigvis, så sånt sett har jeg vært heldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå