Hessel Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Jeg har en e91 2012 med radio professional med aux,usb og bluetooth . . uten skjerm/ Navi i dashbordet. Hva kaller de dette systemet ? Finner bare til ccc og cic i drive .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Det heter Radio Professional som du selv skriver, men jeg har dessverre ingen tips til deg. Jeg vil tro Dension sin DAB-sak vil fungere (den kobles til via USB), men det er bare noe jeg tror, og ikke vet. Alternativt kan du jo se om du finner en Radio Professional med innebygget DAB-tuner, men jeg tror det er (veldig) langt mellom de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Alternativt kan du jo se om du finner en Radio Professional med innebygget DAB-tuner, men jeg tror det er (veldig) langt mellom de. Problemet med DAB-tuner (og ikke DAB+) er at den blir like ubrukelig som FM-tuner når FM-nettet slukkes. De fleste kanalene sender allerede på DAB+. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Ja, jeg mente igrunn DAB+, blir bare ikke til at jeg skriver plussen. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swe Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Dension dbu fungerar väldigt dåligt på BMW. Skifta spelare är bästa alternativet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå