Conan85 Skrevet Desember 16, 2015 Skrevet Desember 16, 2015 (endret) Hei, Hører en konstant svak pipelyd etter jeg har parkert, slått av motor og gått ut av bilen. Lyden er ikke der når jeg skal inn i bilen neste dag. Noen som vet hva det kan være? Er dette vanlig? Er ikke sp lenge siden jeg kjøpte bilen og har ikke lagt så mye energi i å prøve å finne ut hvor det kommer fra i tilfelle det er normalt. Det er en E61 530XD. Endret Desember 16, 2015 av Conan85
Torkild Skrevet Desember 16, 2015 Skrevet Desember 16, 2015 Hei, Hører en konstant svak pipelyd etter jeg har parkert, slått av motor og gått ut av bilen. Lyden er ikke der når jeg skal inn i bilen neste dag. Noen som vet hva det kan være? Er dette vanlig? Er ikke sp lenge siden jeg kjøpte bilen og har ikke lagt så mye energi i å prøve å finne ut hvor det kommer fra i tilfelle det er normalt. Det er en E61 530XD. Jepp, dette høres kjent ut. E90/E91 har den samme lyden. Bør gå vekk etter ca 20-40 sekunder (du hører da et svakt "dunk/"klakk" fra et rele eller noe annet surr under pansert) Sjekk ut dette og kom med tilbakemelding.
Otis Skrevet Desember 16, 2015 Skrevet Desember 16, 2015 Samme på min 525d. Høres ut som ei pumpe av noen slag. Men jeg vet ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå