ESER Skrevet Desember 17, 2015 Skrevet Desember 17, 2015 Er det noen som vet om det stemmer at rust under lakk (bobler) ikke går under rustgaranti så fremt det ikke er i skjøter/falser? Funnet rust på ei flate på min bil (08 mod E91) men i følge min lokale BMW-forhandler så dekkes ikke dette, da det går under lakkgaranti (BMW= 5 år). Bør jeg prøve å ringe et annet sted, eller stemmer faktisk dette?
Mjukas Skrevet Desember 17, 2015 Skrevet Desember 17, 2015 Er det noen som vet om det stemmer at rust under lakk (bobler) ikke går under rustgaranti så fremt det ikke er i skjøter/falser? Funnet rust på ei flate på min bil (08 mod E91) men i følge min lokale BMW-forhandler så dekkes ikke dette, da det går under lakkgaranti (BMW= 5 år). Bør jeg prøve å ringe et annet sted, eller stemmer faktisk dette? Jeg har fått samme beskjed av Bavaria Oslo om akkurat samme bil. Hvor er boblene?
ESER Skrevet Desember 17, 2015 Forfatter Skrevet Desember 17, 2015 Ok. Er ikke det rart? På innsiden av sjåførdøra. Oppå kanalen liksom.
Otis Skrevet Desember 17, 2015 Skrevet Desember 17, 2015 Her er bilder av min rust som ble dekket. https://drive.google.com/folder/d/0B-5KtFtiv6tFXzFMby1MblNKeW8/edit
ESER Skrevet Desember 18, 2015 Forfatter Skrevet Desember 18, 2015 Er alle bildene fra innsiden av samme døra, Otis?
ESER Skrevet Desember 29, 2015 Forfatter Skrevet Desember 29, 2015 Flere med erfaringer ang rust som har blitt dekket eller ikke dekket? Syns det virker så rart at en flekk under lakken ikke skal dekkes av rustgaranti?
Gorg Skrevet Desember 29, 2015 Skrevet Desember 29, 2015 Har noen flekker bak skiltet på bakluka. Skulle tro det vil bli dekt. ?
ESER Skrevet Desember 29, 2015 Forfatter Skrevet Desember 29, 2015 I følge BMW så får man dekt det hvis det er i en skjøt/fals. Hvis det er på ei flate så gjelder lakkgaranti. 5 år. Merkelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå