Sverre Røed Skrevet Desember 20, 2015 Skrevet Desember 20, 2015 (endret) Heisann. Er ny her inne, og kjøpte meg en e39 for litt over 1 uke siden. Den er svart med shadowline, svart interiør med svart taktrekk. Bilen hadde stått ca 1 halvt år pga av turboras. Fant en kvittering på at turbo'n var byttet i sverige når den hadde gått ca 187000, og nå har den gått 207000, så den turbon holdt ikke lenge. Har kjøpt ny turbo og veivhusventilasjon, så tenkte å bytte det, samt bytte olje,filter og ta en motorrens på den. Er det noe annet jeg burde byttet eller sett over, siden turbon holdt så lite? Har ikke så lyst til å ødelegge den jeg har kjøpt nå. Denne blir den nye bruksbilen min, så blir ikke de heftigste planene med denne, men litt blir det Har vasket kjapt over den innvendig for den så ikke ut, og luktet ikke så bra, blir skikkelig rens av den ut og innvendig nærmere våren Har bare et par bilder av den når den står i garasjen. Prøvde med 10" felgene til en kamerat av meg, de er 10" både foran og bak på bilde uten spacer. Såom det er noen som har noe tips, så tar jeg gjerne det imot Endret April 9, 2016 av Sverre Røed
Djwik Skrevet Desember 20, 2015 Skrevet Desember 20, 2015 denne så jo fin utfølger med her da jeg har samme bil selvta gjerne mere bilder av interiøret
Sverre Røed Skrevet Desember 20, 2015 Forfatter Skrevet Desember 20, 2015 Kommer endel bilder etterhvert
Shattered Skrevet Desember 20, 2015 Skrevet Desember 20, 2015 Følger med. Hatt samme bilen sjæl, men solgte den til han over
Sverre Røed Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Skrevet Desember 22, 2015 Her er litt bilder innvendig. Hva er den rød lampen som sitter under speilet? Er det noe orginalgreier, eller er det noe jeg kan fjerne ? Rattet er litt slitt, samt et hull i sjåførstolen, ellers ser alt helt ut... Noen som vet hva dette er? Er deilig med svart taktrekk Er mobilbilder, så er ikke så bra kvalitet desverre.... Kommer mer etterhvert
Gabz Skrevet Desember 22, 2015 Skrevet Desember 22, 2015 Den røde blinker når alarmen er på Du kan også vri den for å blende speilet. Så veldig hel og pen ut, ja! Tenker Shattered får abstinenser nå
Shattered Skrevet Desember 22, 2015 Skrevet Desember 22, 2015 Abstinenser er fornavnet. Dessverre er ikke slik bil lommebokvennlig for tida, da jeg har inntekt som ikke likner grisen (eller, forer den, tenker jeg vi sier) Dessverre Autolat Touring kunne godt vært Dritbra Touring uten autolat for min del, men
Djwik Skrevet Desember 22, 2015 Skrevet Desember 22, 2015 samme interiøret som jeg har Liker det veldig godt
Sverre Røed Skrevet Januar 31, 2016 Forfatter Skrevet Januar 31, 2016 Har skjedd litt i det siste selv om jrg ikke har oppdatert på lenge. Turbo'n er bytta, motoren fikk en runde med motorrens også nytt filter og olje samt ny veivhusventiliasjon. Bytta også bremseskiver, klosser og håndbrekksko rund baut. Nå står den hjemme i gårdsplassen og venter på eu kontroll, også kan jeg begynne å bruke den Tok å vasket over den på fredagen og fikk tatt et par bilder... Så fort at denne trenger en skikkelig runde til våren, med skikkelig vask, polering og voksing Eller så driver jeg å leter etter sommerfelger, for det har jeg ikke. Tenkt å ha 19" og coilovers, men har ikke bestemt meg for felger ennå.. Her er et jeg redigerte litt
Sverre Røed Skrevet April 10, 2016 Forfatter Skrevet April 10, 2016 Lenge siden no oppdatering her, men har skjedd endel i det siste - sotet ruter helt frem. - bestilt leppe til frontfangeren, og takspoiler. - kjøpt sota sideblinklys, sorte nyrer, sorte sport skinnseter. - Element og forsterker med tilbehør ifra Nautiluz. - koblet us parklys. - blendet egr ventilen. - xenon i tåkelysene. - byttet nærlyspærer til 7500k. - kjøpt jp mk18 felger som skal brukes som vinterfelger neste sesong. - supersport black evolution coilovers. - bestilt nye 19" sommerfelger, de ble sendt ifra statene igår - en kamerat har sveiset 3" eksos ifra turbo'n og ut. - våtslipet og polerte opp fram og baklampene, ser ut som frontlampene er slitt innvendig i plastikken også, så ble ikke helt fornøyd, men så bra forskjell. Tok litt bilder etter jeg vasket den idag. Prøvde å polere opp de indre baklampene for de er så matte, ble helt ok, så kommer til å ta de av og kjøre skikkelig over de. Dere ser ytterst på lampene hvordan de car før jeg begynte.. Desverre ikke fått vasket inni nå, så er møkkete seter.
Shattered Skrevet April 11, 2016 Skrevet April 11, 2016 Personlig synes jeg svart bil og krom grill går veldig fint sammen. Men denne ser pen ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå