Carlsius Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Hei, jeg er på utkikk etter m-sport fjærer og dempere. Har for øyeblikket supersport Black evoloution som jeg kjøpte hos GS, jeg synes dette ble litt for stivt for min del så skulle gjerne montert M-sport fjærer dempere da jeg tror det passer meg bedre.Så hvis det er noen som gjerne vil senke bilen sin eller få den litt stivere er jeg villig til å bytte likt med mitt senkesett. Det er brukt i 2 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 skulle vert til e61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Januar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2016 skulle vert til e61 Det var synd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2016 Ikke lenger aktuelt, kan slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå