Shattered Skrevet Desember 24, 2015 Share Skrevet Desember 24, 2015 Jeg liker ikke E30, men ser jo fin ut da Hvor mange biler har du hjemme nå? Så du hadde en 320d også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Desember 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2015 Jeg liker ikke E30, men ser jo fin ut da Hvor mange biler har du hjemme nå? Så du hadde en 320d også? tusen takk =) lista ligger på forrige side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Desember 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2015 Lufta e30 igår kveld og fikk da vasket bilen syns ikke på bildene fra idag! morro med lang vei hjem fra der jeg vasket! det som er defekt på bilder, eller mangler ønskes kjøpt. om noen skulle ha noe liggende. her står forøvrig bilen når den ikke er i bruk : og litt div bilder fra dagslyset idag : det var ihvertfall noen nye og se på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Januar 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2016 fått tak i v. fremdør og h.bakdør. så får vi se om jeg ikke får gjort noe med denne og alt for mange prosjekter på gang og gleder meg til å få unna litt biler =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 28, 2016 Share Skrevet Januar 28, 2016 Skulle du ikke selge denne likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 28, 2016 Share Skrevet Januar 28, 2016 Skulle du ikke selge denne likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Januar 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2016 joda alle bmwne skal bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå