Gå til innhold

m50b20 i rogaland

TRF
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har?

Skal være helt iorden (ikke vært varmkjørt, ikke hatt kjøleproblemer etc).

Fortrinnsvis uten Vanos. Kan sikkert også være m50b25, men da må nødvendig elektrisk og elektornikk følge med.

Må være billig, skal i billig bruksbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har M50B20 nonvanos motor i Stavanger.

Motoren stod i en 520 som jeg kjøpte med tanke på ombygging. En bilkompis kjøpte denne motoren for å bruke midlertidig i en annen E34 for EU godkjenning før turbomotoren skulle i senere. Jeg kjøpte bilen av han da han måtte flytte. Motoren gikk veldig fint i den første bilen og var kvikk til å være en 2 liter. Men en annen kar fikk med seg luftmassemåleren og belgen fra originalmotoren. Den sviver ikke så rent og fint med lmm og belgen som er montert nå. Det er faktisk Siemens hjerne og lmm på den, og det er ikke så vanlig på de motorene. Lurer på om det kanskje er benyttet feil deler i den nye bilen. Men hjerne og ledningsnett kan brukes fra din gamle motor.

Et problem er at motoren enda står i bilen. Men jeg hadde tenkt å bruke bunnpannen og oljepickupen fra den motoren på en M52B28 motor som skal inn. Er kanskje mulig å få tatt motoren ut i løpet av julen. Har ikke ditt telefonnummer nå. Treffes best på 92 22 65 44, siden jeg skal være mye på verkstedet mitt de neste dagene.

Hilsen Eirik.

Endret av Eirik Viste
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...