Jan E-28 Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 I våres begynte noen av bomselskapene å rulle ut de nye små Autopass brikkene. Det kjekke med disse er at de passer inne i dekslet på E9x m. regnsensor uten mod. E4x har vel samme størrelse? Og sikkert mange av de andre modellene? Bare å feste det med teip/hot-glue så den ikke skrangler eller har mulighet til å slite mot sensoren på ruten. I utgangspunktet tror jeg de sender ut nye hvert 3 år eller noe, når batteriet begynner å bli dårlig. Men er bare å ta kontakt med selskapet så får en sendt en liten om de har implementert de. (e18vestfold har ikke, så jeg gikk over til Fjellinjen for å få liten). Jeg åpnet også brikken for å se på innmaten. Og den har såpass lite batteri, og printkort. Så burde ikke være særlig problem i å få den inn i de biler som har mindre deksel også. -Så lenge en husker å pirke av metalskiven/forsterker antennen som står i lokket, og limer på baksiden av printkortet. Mulig det går å putte innmaten inn i selve speilet på noen biler også? E34? Silverboy og [space] reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 26, 2015 Share Skrevet Desember 26, 2015 Ikke dum plassering det der Jeg plasserte min for øvrig min under temp. dekselet her: (ikke bilde av min bil) Jan E-28 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Desember 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2015 Lille eller store du fikk nedi der? Jeg har ikke åpnet det dekselet på min for å se på plassen. Ble speildekselet siden det er uber-enkelt å ta av. Men kjekt tips det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 Lille eller store du fikk nedi der? Jeg har ikke åpnet det dekselet på min for å se på plassen. Ble speildekselet siden det er uber-enkelt å ta av. Men kjekt tips det også Den lille. Har har aldri hatt den store. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå