Gå til innhold

Tips - Nye Autopass brikker får plass inne i speildekslet.


Jan E-28
 Share

Anbefalte innlegg

I våres begynte noen av bomselskapene å rulle ut de nye små Autopass brikkene. Det kjekke med disse er at de passer inne i dekslet på E9x m. regnsensor uten mod. E4x har vel samme størrelse? Og sikkert mange av de andre modellene? Bare å feste det med teip/hot-glue så den ikke skrangler eller har mulighet til å slite mot sensoren på ruten.

I utgangspunktet tror jeg de sender ut nye hvert 3 år eller noe, når batteriet begynner å bli dårlig. Men er bare å ta kontakt med selskapet så får en sendt en liten om de har implementert de. (e18vestfold har ikke, så jeg gikk over til Fjellinjen for å få liten).

 

Autopass%20brikke%20i%20E90.jpg

 

Jeg åpnet også brikken for å se på innmaten. Og den har såpass lite batteri, og printkort. Så burde ikke være særlig problem i å få den inn i de biler som har mindre deksel også. -Så lenge en husker å pirke av metalskiven/forsterker antennen som står i lokket, og limer på baksiden av printkortet. Mulig det går å putte innmaten inn i selve speilet på noen biler også? E34?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille eller store du fikk nedi der? Jeg har ikke åpnet det dekselet på min for å se på plassen. Ble speildekselet siden det er uber-enkelt å ta av. Men kjekt tips det også  :smile:

 

Den lille. Har har aldri hatt den store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...