Hpi Skrevet Desember 25, 2015 Skrevet Desember 25, 2015 (endret) Hei, Ga bilen en etterlengta vask idag i maskin etter noen tusen kilometer på møkkete vinterveier, midt i vaskeprogrammet kom det melding "trunk lid open" Klarte å smette ut å lukke bakluka igjen. Da jeg kom hjem gikk det ikke an å åpne bakluke med åpneren bak. Den kan åpnes med knapp på nøkkel og med nødsnor og bryter ved panseråpner. Alt annet virker bak, glassluke kan åpnes og visker på glassluke virker. Noen som har en formening om hva dette kan være? Regner med servomotor og sikring må være ok siden den går når jeg trykker på nøkkel og med bryter nede ved panseråpner? Endret Desember 26, 2015 av Hpi
Hpi Skrevet Desember 26, 2015 Forfatter Skrevet Desember 26, 2015 Kan svare meg selv her, tok av deksel på bakluke idag og fant fukt i det røde stikket som kommer fra list med microbryter og skiltlys. Der var også endel irr. Fikk sprayet godt med electrocleaner i begge stikk så begynte det å virke igjen.
Hpi Skrevet Desember 27, 2015 Forfatter Skrevet Desember 27, 2015 Det brune du ser er Copaslip som jeg prøvde som ei forsegling for nytt vann å trenge ned i stikket. Det var mindre vellykka
Otis Skrevet Desember 27, 2015 Skrevet Desember 27, 2015 Aha, ja da virket det ikke. Irr er jo forsåvidt grønn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå