Freakshow Skrevet Desember 27, 2015 Skrevet Desember 27, 2015 Hei! Jeg får ikke opp bakluka på touringen min, glassluka vil opp men ikke selve luka. Veldig irriterende mtp barnevogn osv. Har selvfølgelig googla litt rundt men fant ikke no bra svar syns jeg. Noen som har vært borti dette? Eller veit om det e er no manuel åpninga måte for luka? Takk før svar ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk
Shattered Skrevet Desember 27, 2015 Skrevet Desember 27, 2015 Vil tro det er ledningsbrudd, hadde samme problemet da jeg skulle bytte bakluke på E39 - det var en knapp som låste opp hele luka, men dette begynner å bli lenge siden så jeg husker ikke helt hvor den satt. Er sikkert ikke likt på E46 heller
Freakshow Skrevet Desember 27, 2015 Forfatter Skrevet Desember 27, 2015 veit det er ei snor som åpner luka på e39, måtte bruke den når jeg gikk tom for strøm men fant ikke denne på e46
Mons1 Skrevet Desember 30, 2015 Skrevet Desember 30, 2015 Som regel er det det motsatte at glassluken ikke vil åpne seg, men kan åpnes fra nøkkelen. Der er problemet med rust inni nummerskilt-belysningen. Det kan også være samme årsak på ditt problem. Kan være korrosjon inni selve mikrobryteren. Ta av glassene på skiltlysene og se om det er rust inni lys-huset.
JE Skrevet Desember 31, 2015 Skrevet Desember 31, 2015 Hei! Jeg får ikke opp bakluka på touringen min, glassluka vil opp men ikke selve luka. Det kan være motoren til bakluke låsen, måtte bytte på min e46 touring da den ikke orka å dra staget til låsen langt nok. http://old.koed.no/2.5.asp?kbnummer=1022426&menulinkid=1634&soegeord=
Freakshow Skrevet Januar 1, 2016 Forfatter Skrevet Januar 1, 2016 Det kan være motoren til bakluke låsen, måtte bytte på min e46 touring da den ikke orka å dra staget til låsen langt nok. http://old.koed.no/2.5.asp?kbnummer=1022426&menulinkid=1634&soegeord= okey takk for tipest hvordan er denne å bytte når du ikke får opp luka? og er det noen måte å opne luka manuelt?
JE Skrevet Januar 1, 2016 Skrevet Januar 1, 2016 okey takk for tipest hvordan er denne å bytte når du ikke får opp luka? og er det noen måte å opne luka manuelt? Det er en spak du kan dra i for å få opp luka, hvis du tar ut plata på gulvet så skal det gå å få tak i den Gjennom bakruta. Må bare føle deg fram.
Freakshow Skrevet Januar 1, 2016 Forfatter Skrevet Januar 1, 2016 Det er en spak du kan dra i for å få opp luka, hvis du tar ut plata på gulvet så skal det gå å få tak i den Gjennom bakruta. Må bare føle deg fram. Nice, skal ut og sjekke etterpå ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå