Hessel Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 (endret) Tunere kan koble den ut via software. Må man fysisk koble den ut i tillegg? Er det noen ulemper ved fjerning , bortsett fra noen minutter senere varm bil ve kald oppstart . Lest noe om noe økt trykk eller lekkasje .. Men mulig jeg har missforstått Endret Desember 29, 2015 av zorro007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 Hvilken bil har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hessel Skrevet Desember 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2015 E91 318d 2012 touring m sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 Jeg ville seriøst revurdert tuneren om han ikke kan svare deg på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hessel Skrevet Desember 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2015 Jeg ikke spurt noen tuner enda , liker å ha litt basis kunnskap først ! I mine øyne er det bare deg TRF eller Ess som er aktuelt på bmw for meg . Holder det å deaktivere i software eller må den fysisk blendes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 Dersom man ønsker å unngå oppbygning av koks i innsug så holder som en hovedregel det ja. Å fjerne fysisk er i såmåte "unødvendig". Vi gjør det ofte allikevel for å unngå problemer. Gamle typen EGR ventiler kan eks åpne under høyt mottrykk ved spool up av vnt turboer. Andre kjente feil er lekkasje fra EGR rør etc. Alt dette unngår man normalt med våre kit iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå