EasyL Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 nei kun hvis det var ytre påkjenninger som lyn, eller garasjen den sto i og lignende Hvilket selskap? Kasko med toppsikring e.i.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Januar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2016 da var forsikringa kommet på bedre tanker... måtte noen telefoner til gla for det awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Det var bra. Dette er jo noe Kasko skal dekke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 har samme problemet i min 05 X3, venstre sidepute i setet blir fryktelig varm hvis jeg har setevarmen på fullt, det lukter også litt svidd, kanskje enklere og billigere å finne et brukt sete istedenfor å bruke 4000,- i egenandel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Mars 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2016 On 11. januar 2016 at 20.28, Tom K skrev: har samme problemet i min 05 X3, venstre sidepute i setet blir fryktelig varm hvis jeg har setevarmen på fullt, det lukter også litt svidd, kanskje enklere og billigere å finne et brukt sete istedenfor å bruke 4000,- i egenandel. setene mone ser HELT nye ut, så derfor vil jeg få ordnet setet Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå