Krizern Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Idag begynte motor lampen på min 2004 E46 316 (1,8L) og blinke før den gikk over til bare og lyse. Jeg synes også motoren går litt "hakkete" og ujevnt på tomgang, spes ved kaldstart. Er klar over att man må ta diagnose for og finne ut hva feilkoden er men legger ved en film fra hvordan motoren går på tomgang. Til opplysning er dette ca 30sek etter kaldstart. Noen som har en formening om hva dette kan være? Regner med det kan være lurt og la bilen stå til jeg vet hva som er galt og får utbedret evt. feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 (endret) Ta en diagnose først du. Så tar en det derfra. Veldig, ytterst få personer som kan fortelle deg hvorfor bilen fusker via Internett. EDIT: Så finnes det ingen video i denne tråden. Endret Januar 6, 2016 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radical Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 Holder du til i nærheten av kr.sand så kan jeg ta en diagnose for deg. n42/n46 motorene pleier å oppføre seg slik ved vakum lekkasje og defekt lmm. Somsagt, diagnose er det eneste fornuftige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krizern Skrevet Januar 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2016 Ser ut som filmen jeg hadde ikke ble lastet opp. Men har idag tatt diagnose på bilen og har fått opp følgende feilkoder: 29CC 29CF 29CD Error will cause a warning light Error is currently present Test conditions have been completed Short circuit or signal interruption 2E26 Error will cause a warning lightError is currently presentTest conditions have been completed Noen som kan hjelpe meg og tyde disse feil kodene og evt. gi meg en pekepinn om hva som er galt. 2004 316i med 1,8L motor mener jeg. Litt info om problemer: Motorlampe lyser. Bilen går litt ujevnt på tomgang, virker også som den har mistet litt kraft ved pådragning. Synes også motoren har fått en litt annen dur en tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 13, 2016 Share Skrevet Januar 13, 2016 Har du googlet dem? Og kanskje viktigst: hva leste du av med? Det er åpenbart ikke en BMW-scanner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krizern Skrevet Januar 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2016 (endret) Helt grøn på dette området og bil generelt Bavarian technic ble brukt til scanning. Kodene skal ifg. han som gjorde det være i standard BMW format som om det skulle blit scannet på et BMW verksted. 29CC misfire several cylinders29CD misfire cylinder .29CF misfire cylinder 3 2E26 Ignition Coil Cyl 3 Skjønner jo att det er noe galt med sylinderne, men ellers rimelig greskt for meg. Coil? Endret Januar 13, 2016 av Krizern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krizern Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2016 Får sjekke pluggene om de er ok og bytte coilen i sylinder nr 3, håper og tror det er dette som er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå