Robin L Skrevet Januar 10, 2016 Skrevet Januar 10, 2016 (endret) hei. har en 02 525dat med org. m-sport. jeg synes bilen føles veldig myk ut bak. skal ikke m-sport være ganske fast og fint? haddde en tds med m-understell og den var ikke slik mener jeg. når man svinger høyre/venstre litt raskt så kjennes den litt ustabil ut. litt overstyrt. den virker og litt myk når jeg gynger den på hengerfestet. det er og litt slakke når man slipper gassen og gir gass igjen. kan dette ha en sammenheng? kan nevne av diffen ble byttet for ett år siden så den er det vell ikke. (fabrikkny) var nettop på eukontroll og fikk ikke mangel på noe der. hadde håpet at de fant noe men. kan det være noen foringer som er dårlige? dårlige dempere? kan det være byttet til feil type demper f.eks? er det stabstag bak på e39 da? har ikke hatt e39 så lenge så kjenner den ikke så godt enda.. takker for alle innspill Endret Januar 10, 2016 av space-ace
Otis Skrevet Januar 10, 2016 Skrevet Januar 10, 2016 Det er stabstag bak. Men opplever du skjelving over asfalt skjøter? Litt stepping i sving over humper?
Robin L Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Skrevet Januar 10, 2016 (endret) har ikke merket noe spesiell skjelving over asfaltskjøter nei. hører en liten klunkelyd framme som er ene bærearme, noe han påpekte på eukontrollen, men kunne vente litt med å bytte den sa han. tviler på at den har noe med det å gjør. men jeg synes kanskje den trekker seg litt mye ned bak når man gir full gass. 730n min gjør ikke det iallefall. ha igrunn ikke tenkt over stepping i sving over humper, kan ta meg en tur å teste! men den er kanskje litt steppete i sving ja, litt vanskelig å kjør behagelig til tider, har hatt flere som har klaget på kjøringen i det siste hehe. kjører forresten på 17" vinterdekk med 235/50, så trur ikke det er dekka som gjør at den føles vinglete ut. var likens på sommerdekka (17" 215/45) også. det føles heller ikke ut som dekksidene gir etter.. det blir jo en med sidelengs følelse. bilen føles mye mykere og vinglete ut enn min 730 med std.understell iallefall. 7ern føles mye fastere ut, selv om den har gått over 100.000.km mer.... edit: det er forresten nivåregulering. Endret Januar 10, 2016 av space-ace
Otis Skrevet Januar 10, 2016 Skrevet Januar 10, 2016 Om ingenting ble påpekt på EU kontroll, så kan det være traversforinger. Men sjekk evt stag i bakstilling først. Finner du ikke noe, så er det nok traversforinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå