orala Skrevet Januar 15, 2016 Skrevet Januar 15, 2016 Når det er kaldt ute begynner varmeapparatvifta å skrike. - 19 i dag. Det hjelper å øke viftehastigheten, men etter ei stund hyler det igjen. Finnes det noen fix på dette?
Otis Skrevet Januar 15, 2016 Skrevet Januar 15, 2016 Som oftest er det skifte som hjelpe. Tyder på tørre lager.
orala Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Skrevet Januar 15, 2016 Som oftest er det skifte som hjelpe. Tyder på tørre lager. Er det en stor jobb? Jeg glemte å nevne at det er E39.
Reef89 Skrevet Januar 15, 2016 Skrevet Januar 15, 2016 Får å skifte vifte må dash ut, skal se slik ut. (bilde er lånt fra en som gjorde det her inne)
orala Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Skrevet Januar 16, 2016 Takker for bidrag. Ser litt voldsomt ut ut. Det blir ikke denne vinteren. Blir det for ille så får jeg kjøre Chevrolet eller Volvo.
Brian Skrevet Januar 17, 2016 Skrevet Januar 17, 2016 (endret) Det er en relativt enkel jobb, det bare ser voldsomt ut. Du tar av pyntelistene og skrur ut noen skruer, så er hele toppen av dashbordet løst. Jeg bytta selv på en god kveld alene, første gangen jeg hadde bytta. Endret Januar 17, 2016 av Brian
orala Skrevet Januar 23, 2016 Forfatter Skrevet Januar 23, 2016 Det er en relativt enkel jobb, det bare ser voldsomt ut. Du tar av pyntelistene og skrur ut noen skruer, så er hele toppen av dashbordet løst. Jeg bytta selv på en god kveld alene, første gangen jeg hadde bytta. OK takk for tilliten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå